مدت زمان زيادي از طرح ادعاي يك خواننده زير زميني درباره گرفتن پول از خوانندهها براي دعوت به برنامه دورهمي نگذشته كه يك خواننده باسابقه موسيقي پاپ باز هم مسئله جابه جايي پول براي حضور در تلويزيون را مطرح كرد. قاسم افشار در مصاحبه با خبرگزاري «ميزان»، ميگويد: تهيه كنندگان به شكل خودمختار براي خواندن در تيتراژ سريالهاي ماه رمضان پرداخت 50 تا 150 ميليون تومان به خوانندگان پيشنهاد ميكنند تا خوانندگان با پرداخت اين مبالغ بتوانند تيتراژ آن سريال را بخرند. به خود من پيشنهاد 70 ميليون توماني براي خواننده شدن تيتراژ سريال داده شده است. اين خواننده افزوده: علت اينكه تيتراژ اكثر سريالهاي تلويزيوني بين شش تا هفت خواننده ميچرخد، پولي است كه خوانندهها بابت اين كار به تهيه كنندگان پرداخت ميكنند وگرنه خواننده براي انجام كار موسيقي در سريالها زياد است.
وجود مافيا در توزيع تيتراژ برنامههاي مهم تلويزيون و به خصوص سريالهای پربيننده موضوعي است كه هميشه مطرح بوده اما كساني كه بيشترين ميزان حضور در تلويزيون را دارند اغلب اين ادعا را رد كردهاند ولي خوانندهايي مانند حميد عسگري با احتياط بيشتري در اين باره صحبت كرده و آن را رد نكردهاند.
رسانههاي غير رسمي و پخشهاي اينترنتي توانستهاند فضايي براي معرفي خوانندههاي جوان و گمنام باشند. بسياري از خواننده هايي كه در طول ايام نوروز به تلويزيون آمده و اجرا داشتهاند، پيش از ديده شدن در تلويزيون به عنوان چهرههاي شناخته شده در فضاي مجازي فعاليت داشتهاند. با اين وجود حضور در تلويزيون مهر تأييدي بر مجاز بودن فعاليت و البته شهرت بيشتر خوانندهها ميشود. اين قضيه زماني قدرت خود را به نمايش ميگذارد كه يك خواننده با حضور 30 روزه در تيتراژ برنامههاي مناسبتي ماه رمضان، يك شبه راه 100 ساله شهرت را طي ميكند؛ موضوعي كه ميتواند آينده فعاليت كاري خوانندهها را تضمين كند.
گويا پرداختن بهاي شهرت چيزي بيشتر از صحبتهاي درگوشي قبلي است. يك بار در خبر برنامه دورهمي و اين بار در مصاحبه قاسم افشار به جابه جايي پولهاي غير قانوني براي مشهور شدن از طريق صداوسيما مطرح شده و بهتر است حراست رسانه ملي، با برخورد جدي با اين چنين سوء استفاده هايي جلوي تضييع حقوق رسانه ملي و دامن زدن به يك حركت مافيايي را بگيرد.