کد خبر: 933331
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) از کاهش 11 درصدی مراجعات حضوری و افزایش 166 درصدی ارتباطات اینترنتی و الکترونیک ایثارگران با بنیاد خبر داد.

به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، بهروز بزرگی با تشریح عملکرد ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) در 6 ماه نخست سال 1397 از کاهش مراجعات حضوری و افزایش ارتباطات غیرحضوری جامعه هدف نسبت به 6 ماه نخست سال 1396 خبر داد.

وی گفت: هرچند در 6 ماه نخست سال 1397 شاهد افزایش 1/7 (یک و هفت دهم) درصدی ارتباط ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور بودیم اما با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های ارتباط غیرحضوری و با سوق ایثارگران به سمت درخواست‌های غیرحضوری میزان مراجعات حضوری در نیمه نخست سال 11 درصد کاهش، میزان ارتباطات تلفنی ایثارگران با سازمان 43 درصد و ارتباط اینترنتی این عزیزان 166 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) ادامه داد: میزان ارتباط تلفنی ایثارگران با تلفن 1616 سازمان روند صعودی داشته به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود میزان ارتباطات تلفنی 20 درصد کل ارتباطات را طی ماه‌های آینده در برگیرد.

بزرگی همچنین در خصوص بهبود پاسخگویی به ایثارگران در میز خدمت گفت: اداره کل ارتباطات و مراجعات بنیاد (هاتف) با توجه به ابلاغیه ریاست محترم جمهوری در خصوص پاسخگویی به ایثارگران در میز خدمت و عدم ارجاع ایشان به طبقات ساختمان از ابتدای تیرماه 1397 با ایجاد سازوکارهای جدید و استقرار کارشناسان حوزه‌های تخصصی در میز خدمت، میزان ارجاع ایثارگران به طبقات داخلی ستاد مرکز که گاهی موجب سردرگمی این عزیزان و افزایش مدت‌زمان رسیدگی به درخواست‌هایشان می‌شد را 23 درصد کاهش داده و در حال حاضر پاسخگویی 70 درصد مراجعین توسط میز خدمت انجام می‌شود.

وی در خصوص مراجعه ایثارگران استان‌ها به ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: در راستای صرفه‌جویی در وقت و هزینه جامعه ایثارگری و رسیدگی سریع‌تر به درخواست‌های آنان، این اداره کل در تلاش است با اطلاع‌رسانی لازم و راهنمایی این عزیزان جهت اخذ خدمات مورد نیاز در استان و شهرستان محل پرونده و همچنین واگذاری بخشی از خدمات به دفاتر پیشخوان دولت، میزان مراجعه این عزیزان به ستاد مرکز را کاهش دهد و با اعمال این سیاست‌ها، در نیمه نخست سال مراجعات ایثارگران از استان‌ها به ستاد مرکز 16 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) در پایان ابراز امیدواری کرد اداره کل ارتباطات و مراجعات بنیاد (هاتف) با تعامل سایر حوزه‌ها بتواند به‌منظور رسیدن به اهداف تعیین شده در استقرار میز خدمت الکترونیکی تا پایان دی‌ماه، نسبت به الکترونیکی کردن فرایندهایی که امکان ارائه به صورت الکترونیکی را دارند، اقدام کند.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فهیمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
سلام.نتیجه درخواست من ازکمیسیون باپیام برگشته گفته به بنیادمراجعه کن به نظرتون اگه درخواستم ردشده میتوانم دوباره درخواست مجددبفرستم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار