سرویس اقتصادی جوان آنلاین – محیا حسینی: اخیرا کارگزاری مسکن مهر پردیس برای متقاضیان، پیامکی را ارسال کرده که همراه با مدارک برای گرفتن قرارداد ۵ برگی حضور پیدا کنند. آنطور که کارگزاری اعلام کرده، متقاضیان برای گرفتن قرارداد ۵ برگی باید پرینت حساب واریزی خود را از بانک مسکن بیاورند تا گواهی بر تکمیلی آورده حسابشان باشد. این در حالی است که پرینت حساب بانکی باید حتما از باجهای که در داخل محوطه کارگزاری قرار گرفته است، صادر شود و پرینت حساب از شعب دیگر بانک مسکن مورد قبول مسئولان کارگزاری مسکن مهر پردیس نیست (!) بدتر اینکه متقاضیان باید ساعتها در صف بمانند تا موفق به گرفتن پرینت حساب بانکی خود از باجه مورد نظر کارگزاری شوند!
صفهای طولانی میزبان متقاضیانی که قرارداد ۵ برگی میخواهند!
یکی از این متقاضیان که ۴۵ دقیقهای است در صف ایستاده، مردی ۴۵ ساله است که با ناراحتی به خبرنگار «جوان آنلاین» میگوید: «پیامک زدهاند که برای گرفتن قرارداد ۵ برگی به اینجا بیایم. حالا برای هر مرحله از کارمان باید در صفهای طولانی منتظر بمانیم.»
او ادامه میدهد: «وقتی خود کارگزاری از متقاضیان میخواهد که در روز مقرر به اینجا بیایند باید با سرعت بیشتری کارها را انجام دهد یا تعداد باجههای بیشتری را برای پاسخگویی به متقاضیان درنظر بگیرد تا وقت مردم در این صفهای طولانی تلف نشود.»
از این باجه به آن باجه در پی خانه مهر!
هر چند مسئول دفتر مدیر اجرایی کارگزاری مسکن مهر پردیس درباره صفهای طولانی متقاضیان مسکن مهر پردیس مدعی است که متقاضیان از هر شعبه بانک مسکن که این پرینت حساب را بیاورند، کارشان انجام خواهد شد و لزومی ندارد که در این صفهای طولانی بایستند، اما کارمندان کارگزاری که برای پاسخگویی به مراجعهکنندگان در باجههای سالنها نشستهاند به متقاضیان تاکید میکنند که حتما باید پرینت حساب از داخل محوطه را بیاورند و پرینت حساب از شعب دیگر بانک مسکن را به هیچ عنوان قبول نمیکنند! و در نتیجه این اختلاف سلیقه (!) میان کارمندان و مدیر اجرایی کارگزاری مسکن مهر پردیس، متقاضیان دچار سردرگمی شدهاند و به ناچار ایستادن در صف پرینت حساب بانک در محوطه را پذیرفتهاند.
البته موضوع صف طولانی فقط مربوط به پرینت حساب بانکی نمیشود، بلکه در داخل هر دو سالن کارگزاری مسکن مهر پردیس نیز شلوغی و ازدحام جمعیت به چشم میخورد. این در حالی است که برخی از مسکن مهریها که مدارکشان نواقصی دارد ناچارند که دو الی سه بار در این صفها بمانند تا دوباره نوبتشان شود!
در کارگزاری مسکن مهر پردیس، سوءمدیریت مدیران مجموعه نسبت به مراجعهکنندگان به روشنی دیده میشود و مسکن مهریهایی که بعد از ۷ سال انتظار هنوز به امید گرفتن خانههایشان از این باجه به آن باجه میروند و صبوری میکنند تا شاید یک روز صاحب خانهای شوند! در صورتی که اگر مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس از اتاق خود بیرون بیاید و کمی خودش را جای مردم بگذارد، شاید روند کاری در آنجا کمی تغییر کند.