کد خبر: 962286
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان بوشهر
رضا جمالی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از مجموع ۱۰۸۹ مورد گزارش‌های دریافتی ۴۷۴ مورد تلفنی، ۹۱ حضوری، ۲۸۷ گزارش کتبی و ۲۳۷ مورد نیز توسط ناظران افتخاری واحد ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت سراسر استان به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: عمده گزارش‌های دریافتی بر اساس نوع تخلف شامل گران فروشی، انجام نشدن تعهدات در قبال مصرف کنندگان، کم فروشی، تقلب به ثبت رسیده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: از مجموع شکایت‌های رسیدگی شده منجر به تخلف که جنبه عمومی نداشته باشد قبل از تشکیل پرونده تخلف منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است.

جمالی اضافه کرد: از شهروندان انتظار می‌رود با هدف تسریع رسیدگی به حقوق مصرف کنندگان و مبارزه با انواع تخلف‌های صنفی موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان و یا به صورت حضوری به واحد رسیدگی به شکایات مردمی مستقر در معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و یا ادارات تابعه در شهرستان‌ها گزارش کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر