کد خبر: 963458
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
مدیرکل راه و شهرسازی البرز خبرداد
مدیرکل راه و شهرسازی البرز اعلام کردکه خدمات مسکن با هدف کاهش مراجعه مردم به ادارات راه و شهرسازی در این استان الکترونیکی شد.

تقی رضایی اظهارداشت با توجه به بخشنامه آبان ماه سال گذشته سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص استقرار و پیاده سازی میزخدمت الکترونیک در راستای تحقق دولت الکترونیک و شفاف سازی ارائه خدمت به شهروندان، این اداره کل اقدام به راه اندازی سامانه میز خدمت هوشمند به نشانی اینترنتی Eservice.Alborzrud.ir نموده است.

وی ادامه داد: درطراحی این سامانه از تکنولوژی‌های روز استفاده شده که قابل استفاده در تمام دستگاه‌ها (رایانه‌های رومیزی، تبلت و موبایل) خواهد بود.

به گفته وی، این سامانه به صورت تعاملی طراحی شده و متقاضی می‌تواند تمام روند ارائه خدمت را پیگیری نماید و به صورت الکترونیکی با کارشناس مربوطه در تعامل باشد.

همچنین اطلاع رسانی از طریق پیامک از قابلیت‌های دیگر این سامانه است.

رضایی تاکید کرد که خدماتی از قبیل: استعلام سوابق مالکیت یا استفاده از تسهیلات دولتی، استعلام وام مسکن یکم، استعلام نوعیت زمین، اخذ سند مالکیت، پیگیری صورت وضعیت، پیگیری مکاتبات اداری، ملاقات حضوری با مدیرکل و معاونین به صورت الکترونیکی قابل دسترس است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار