سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدرضا جوادییگانه با تأکید بر اینکه امسال نمایشگاههای عطر سیب و زنان و تولید ملی خانوادهمحور هستند، گفت: تلاش کردیم محصولاتی را که کودکان به فرهنگ محرم ترغیب میکند، فراهم شود و برای اولین بار حسینیه مخصوص کودک ایجاد کنیم.
وی افزود: تلاش کردهایم با تلفیق این دو نمایشگاه ملزومات اعضای خانواده در تمامی سنین را فراهم کنیم تا در نمایشگاه حضور پیدا کنند. معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به حضور ۳۶شرکت در این دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی و حمایت از اشتغال زنان سرپرست خانوار اظهارکرد:۵۰ غرفه توسط زنان خودسرپرست - که در زمینه کسب و کارهای خرد فعالیت میکنند و از سوی سازمان بهزیستی معرفی شدهاند - اداره میشود.
جوادی یگانه با بیان اینکه در پانزدهمین دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی ۱۵ غرفه به سیلزدگان استان گلستان اختصاص داده میشود، گفت: علاوه بر این ۱۵ غرفه پوشاک مربوط به محرم را ارائه میکنند که در این غرفهها ملزومات نمایشگاه عطر سیب نیز ارائه میشود.
وی با تأکید بر اینکه رویکرد اصلی نمایشگاه عطر سیب فرهنگی و خانوادگی است، اظهارکرد: تلاش کردیم در این دوره مخاطبان نمایشگاه صرفاً هیئتهای مذهبی نباشند و برای اولین بار به تمام شهروندان خدمات یکسان ارائه شود. جوادی یگانه بخش دیگری از کارکرد نمایشگاه عطر سیب را ارائه اقلام فرهنگی دانست و گفت: تأکید ما در این نمایشگاه عرضه محصولات ملی است. در همین راستا در ۶۰ غرفه پرچم، کتاب، پیکسل، سربند، محصولات صوتی و تصویری متناسب با عزاداری اباعبدالله (ع) عرضه میشود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه از سال گذشته روند عرضه بن به هیئتهای مذهبی متوقف شده است، اظهار کرد: تلاش کردیم فرصتی فراهم شود تا تولیدکننده و مصرفکننده بتوانند در فضایی که به لحاظ اقتصادی به صرفه است، اجناس موردنظر خود را ارائه و تهیه کنند. جوادی یگانه در پایان درخصوص تهیه اقلام موردنیاز هیئتها تصریح کرد: بخشی از اقلام موردنیاز هیئتها از طریق برخی از شعب منتخب فروشگاههای شهروند، اتکا و سازمان میادین میوه و ترهبار با حداقل سود ارائه میشود که هیئتها با معرفینامه سازمان تبلیغات میتوانند به این شعب مراجعه کنند.