به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدير دفتر خدمات مشتركين و درآمد شركت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: به دنبال هشدار اداره كل مديريت بحران استانداري اصفهان در روزهاي پاياني هفته گذشته مبني بر ورود يك سامانه بارشي جديد به استان و كاهش شديد دما، اين شركت اقدام به ارسال نزديك به يك ميليون پيامك براي مشتركين خود به ويژه در مناطق سردسيري كرد.
رحمت الله آقابابايي افزود: در اين پيامك از مشتركين درخواست شد تا به منظور پيشگيري از يخ زدگي، در اسرع وقت نسبت به پوشاندن و عايق بندي كنتورهاي آب ملك خود اقدام كنند.
وي با بيان اين كه پيش از اين پيام هاي شركت آب و فاضلاب نظير پيام هاي صرفه جويي يا پيشگيري از يخ زدگي همراه با قبوض كاغذي ارسال مي شد افزود: با جمع آوري شماره تلفن هاي همراه مشتركين و اجراي طرح حذف كاغذي آب بهاء، از اين پس تمام پيام هاي آموزشي و اطلاع رساني از طريق پيامك براي مخاطبين ارسال مي شود.
مدير دفتر خدمات مشتركين و درآمد آبفاي استان اصفهان گفت: با توجه به اين كه در گذشته، دوره قرائت و توزيع قبوض آب بهاء هر 45 روز يك بار بود، براي ارسال هر پيام جديد بايد 45 روز منتظر مي مانديم در حالي كه با حذف قبوض كاغذي و استفاده از پيامك، مي توان در كمترين زمان، آموزش هاي لازم را به مشتركين آبفا در سراسر استان ارائه كرد.
وي در پايان افزود: تاكنون نزديك به يك ميليون و 200 هزار شماره تلفن همراه از 97 درصد از مشتركين در سامانه جامع مشتركين شركت آب و فاضلاب استان اصفهان ثبت شده كه با همكاري خوب شهروندان به زودي به 100 درصد خواهد رسيد.
آقابابايي افزود: البته تعدادی از این شماره تلفن ها، تکراری و مربوط به مشترکینی است که بیش از یک انشعاب دارند و به همین دلیل برای این قبیل مشترکین فقط یک پیام آموزشی ارسال می شود.