کد خبر: 1012078
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی با اشاره به اینکه برخی از ایرلاین‌ها علی‌رغم گذشت چهار ماه از سال هنوز هزینه بلیت سفر‌های نوروزی را استرداد نکرده‌اند، گفت: از قوه قضائیه پیگیر رسیدگی به این تخلف هستیم.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: حرمت‌الله رفیعی رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، درباره سرانجام استرداد بلیت‌های نوروزی توسط ایرلاین‌ها اظهار داشت: متأسفانه هنوز ایرلاین‌ها نسبت به استرداد هزینه بلیت بسیاری از مسافران نوروزی اقدام نکرده‌اند.

وی افزود: طفره برخی از ایرلاین‌ها از استرداد هزینه بلیت مسافران خلاف قانون است و باید هر چه سریع‌تر این مساله انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار ماه از فرصت پرداخت هزینه بلیت نوروزی مسافران می‌گذرد، گفت: میزان پولی که ایرلاین‌ها باید به مردم و دفاتر خدمات مسافرتی بدهند بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است، ولی متأسفانه هیچ‌کس در این زمینه پاسخگو نیست.

رفیعی تصریح کرد: من این موضوع را از طریق قوه قضائیه پیگیری کردم و نامه‌ای را تهیه و گزارشات لازم به این نامه الصاق شده است تا این قوه پیگیری‌های مربوطه را انجام دهد.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران خاطرنشان کرد: شکایت و طرح دعوا نیز انجام گرفته و هنوز علی‌رغم پیگیری‌ها، ایرلاین‌ها اقدامی در جهت استرداد هزینه بلیت نوروزی انجام نداده‌اند و از پرداخت پول مردم طفره می‌روند.

وی گفت: این در حالی است که در حال حاضر بیش از ۴ هزار دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگری ورشکسته شده و بسیاری از این دفاتر تعطیل شده‌اند و طفره رفتن ایرلاین‌ها جهت استرداد بلیط مسافران و دفاتر دردسر‌های زیادی را ایجاد کرده است و از قوه قضائیه درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار