به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،تابلوهای تبلیغات شهری به عنوان یک راه ارتباطی با مردم، هر 15 روز یکبار به بیان یکی از موضوعات شهری میپردازد که در نقاط مختلف شهر نصب شده و شهروندان را به خصوص هنگام قرمز شدن چراغ راهنما از هشدارها و مفهوم این تابلوها آگاه می سازد.
تعداد ۳۰۰ تابلو تبلیغات شهری در همین راستا همزمان با آغاز ایام محرم و عزاداری اباعبداله الحسین(ع) به موضوع محرم، وفاداری یاران امام حسین(ع) در واقعه کربلا و نذر امام حسین(ع) از جمله نذر ماسک و نذر خون اختصاص یافت.
پیام های کربلا از جمله صبر پیشه کردن، جوانمرد بودن، نماز به پا داشتن و ... در قالب 24 طرح گرافیکی توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی و پنج طرح با محوریت پیامهای عاشورایی با شعار "یا حسین با حسین" از سوی اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در سطح شهر نصب شده و مورد توجه شهروندان قرار می گیرد.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت طرح های ارائه شده در سطح شهر می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه نمایند.