کد خبر: 1019887
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
سرپرست مخابرات منطقه اصفهان :
مهندس ناصر مشایخی بطور سرزده از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور بازدیدکرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سرپرست  مخابرات اصفهان در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور  با تاکید بر لزوم مشتری مداری گفت : اساسی ترین اصل مشتری مداری پاسخگویی صحیح ،سریع و روشن به مشتریان است.

وی تاکید کرد:در راستای تحقق رضایت مشتریان وتحولات زیر بنایی به  امور مشتریان مرکز تلفن شهید ردانی پور شهر اصفهان ودیگر مراکز بایستی رضایت شهروندان ومشترکین در الویت امور کار باشد.

مشایخی پیگیری مطالبات مردمی  و اصلاح روند پاسخگویی را  از جمله مهم ترین  برنامه های خود دانست و افزود : من و همکارانم در مجموعه مخابرات منطقه اصفهان همه همت خود را به کار بسته ایم تا با رفع موانع و مشکلات موجود و تقویت سامانه های غیر حضوری در شرایط حاضر کمترین مراجعه حضوری به مراکز را داشته باشیم.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در ادامه ضمن  بازدید از قسمتهای مختلف مرکز دیتا بر رعایت استانداردهای لازم و تلاش مضاعف برای حفظ و افزایش کیفیت سرویسهای دیتا تاکید کرد.

 گفتنی است مرکز تماس ۲۰۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی مشترکین مخابرات می باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار