کد خبر: 1045159
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
مخابرات منطقه اصفهان؛
رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده ،یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده در مخابرات منطقه اصفهان است .

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل ازروابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، طبق گزارش معاونت راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران و بر مبنای ارزیابی معاونت های ستادی از مناطق عملکرد مناطق مخابراتی در سه ماهه سوم سال ۱۳۹۹، مخابرات اصفهان توانست با کسب بالاترین امتیاز، رتبه نخست معاونت امور مشتریان را در بین استان های کشور کسب کند.این موفقیت در سایه ارائه خدمات و سرویس های بهینه و نیل به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده از طرف شرکت مخابرات ایران به دست آمده است.

گفتنی است رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران بوده و در مخابرات منطقه اصفهان نیز پایش مستمر رضایتمندی مشتریان به صورت ماهانه ، دوره ای و سالیانه در راستای بهبود کیفیت خدمات و سرویس ها در واحد تحلیل و سنجش مشتریان صورت می پذیرد.لازم به ذکر است،شفاف‌سازی و گزارش دهی منجر به حرکت میشود و حرکت و تلاش، ضامن دستیابی به خدمات ارتباطی مطلوب، به‌موقع و با کیفیت به مردم عزیز و مشتریان گرانقدر می‌گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار