به گزارش رویا مردانی خبرنگار جوان انلاین اصفهان، مدیر مخابرات منطقه اصفهان اظهار داشت:این روز با این هدف ایجاد شده که به منظور آگاهی از امکانات فن آوری بر روی اینترنت و سایر فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی متمرکز شده باشد .
قربانی خاطر نشان کرد:روز جهانی ارتباطات توسط اتحادیه بین المللی به عنوان ( lTU) تعیین شده است تا در سال 1865 از مواردی باشد که به منظور پشتیبانی از روشهای ارتباطی در قبل شکل بگیرد .
وی تاکید داشت: بدون تردید روابط عمومی بعنوان رکن اصلی نظام ارتباطات است که نقش تعیین کننده در افزایش آگاهی مردم دارد
مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت : قربانی بیان کرد:پس ازبهبود ی وکیفیت و فعالیت ها در افزایش بهره وری از امکانات و نیروهای انسانی نمی توان در پیشبرد اهداف یک سازمان یا نهاد نادیده گرفت .
در این بازدید، شاهین ملک زاده سخنگو ومدیرروابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان اظهار داشت: روابط عمومی به مثابه پلی میان یک سازمان وافراد مخاطبان دانست که فرایند ارتباطات راهبردی است که میان جامعه و سازمانها روابط سودمند دو سویه ایجاد میکند و هنر روابط عمومی، ایجاد یک ارتباط مناسب و خوب بین یک مجموعه و مخاطبان آن است.
وی ادامه داد : اهمیت رسانه در دنیای امروزه استفاده از بسترهای جدید و پتانسیل شبکه های اجتماعی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم امری بسیار مهم است و باید روابط عمومی از تمام ظرفیت های رسانه ای بالقوه این فضا به نحو احسن استفاده کند.
ملک زاده در این دیدار دوستانه اذحار داشت: اهمیت و جایگاه روابط عمومی اطلاع رسانی و در همه ی عرصه ها پیشتاز است و یکی از حلقه های مدیریت افکار و بعنوان اصلی ترین حلقه بین مدیران و کارکنان است .
وی افزود:نگاه دقیق تر به جایگاه این بخش بااجرایی شدن این توجهات می توان گامهای بلند و رو به رشدی را در کشورمان ایران برداشت و بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون و قلب تپنده مخابرات دانست .
شاهین ملک زاده رئیس عمومی مخابرات اصفهان گفت امروزه نقش روابط عمومی در کمک به تصمیم گیریها مدیریتی و استراترژیک یک سازمان قابل توجه است و بنابراین از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت مخابرات و تاکید بر محیط بیرون سازمانی که عامل تصمیم گیری در این سازمان می باشد .
ملک زاده در پایان این دیدار با اعطای شاخه گل به همکاران از تلاشهای ریاست و همکاران این اداره تقدیرکرد.