کد خبر: 1076172
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
کتاب «داستان‌هایی برای برندسازی» آخرین اثر دیوید آکر، پدر برندسازی مدرن و در زمره مهمترین آثار در حوزه بازاریابی و ارتباطات، وارد بازار نشر شد.

دیوید آکر دراین کتاب که حسن بنانج آن را ترجمه و انتشارات سیته منتشر کرده است، تلاش می‌کند تا بیاموزد با داستان می توان تعهد کارکنان سازمان را تقویت و مشتری را به برند بیش از پیش علاقمند کرد.
امروزه تمام فعالان در حوزه ارتباطات به قدرت داستان‌گویی و تاثیر آن در ذهن مشتریان پی برده‌اند. دیوید آکر در این کتاب چارچوبی را برای رسوخ به ذهن مخاطب و راهی میانبر برای ایجاد برندی پایدار معرفی می‌کند. او رازهای یافتن داستان‌های بالقوه در شرکت‌ها و سازمان‌ها و همچنین روش به کارگیری موثر از آنها را تشریح کرده است.
مولف این کتاب روش توسعه داستان‌ها را در دنیای دیجیتال امروز و به کمک شبکه‌های اجتماعی تشریح کرده است. شبکه‌های اجتماعی دارای ویژگی‌هایی هستند که در اثربخشی و انتشار گسترده‌تر داستان‌های برند نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.
افزایش میزان رقابت در صنایع کشور و اهمیت موضوع برندسازی و ایجاد تمایز و همچنین نکات ظریفی که دیوید آکر مورد اشاره قرار داده، باعث شده است که این کتاب با استقبال خوب علاقمندان به حوزه بازاریابی و تبلیغات مواجه شود.
حسن بنانج به عنوان مترجم و روزنامه‌نگار سابق، یکی از دانش‌آموختگان حوزه تبلیغات و بازرگانی است که قبلا کتاب «حس برند»، اثر مارتین لیندستروم نیز به قلمی شیوا و ساده توسط وی ترجمه شده است.
کتاب «داستان‌هایی برای برندسازی» عصر دوشنبه 27 دی ماه، طی مراسمی با حضور ناشر کتاب، دکتر فرزاد مقدم، مدیرعامل گروه مشاوره برندینگ برندسازان ایران و حسن بنانج مترجم کتاب رونمایی می‌‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار