فرشید دشتی با اعلام این مطلب اظهار کرد: با راهاندازی این سامانه متقاضیان درخواست انشعاب و توسعه شبکه گاز می توانند از طریق تلفن 1594 و فشردن کلید 6 و شماره گیری کدرهگیری یا شماره درخواست پیامک شده به متقاضی نسبت به اطلاع از آخرین وضعیت درخواست خود اقدام کنند.
وی افزود: این سامانه برای نخستین بار توسط شرکت گاز استان خراسان رضوی در بین همه شرکت های گاز استانی کشور طراحی شده و در این مرحله قابلیت ارائه خدمات به یک میلیون و 400 هزار مشترک در شهر مشهد مقدس را دارد.
به گفته دشتی، تسریع در پاسخگویی به متقاضیان، کاهش نوبت انتظار مکالمه با کارشناسان، پیگیری آنلاین مراحل نصب انشعاب و توسعه شبکه گاز، شفاف سازی در ارایه خدمات به مراجعین، توسعه سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع از دستاوردهای بی نظیر اجرای این طرح است.
مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که سیاست شرکت گاز خراسان رضوی استفاده حداکثری از طرح ها و فناوری های نو برای تسهیل در خدمت رسانی بهتر به مشترکین و افزایش رضایتمندی عمومی است افزود: تلفن گویا یکی از کاربردی ترین امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی است که مهمترین ویژگی آن اپراتوری خودکار و اطلاع رسانی هوشمند و 24 ساعته می باشد.