امیر خالقی مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی با اعلام جزئیات این جشنواره گفت: سومین جشنواره محصولات روابط عمومیهای آستان قدس رضوی با هدف ارتقاء توانمندیهای این مجموعه در رقابتی سالم با شرکت بیش از 70 موسسه و شرکت تابعه آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.
وی افزود: دوره اول و دوم این جشنواره با هدف افزایش کمیت و تعداد محصولات برگزار شد اما در این دوره با توجه به تجربههای گذشته کمیت و کیفیت از اهمیت بسزایی برخوردار است و خوشبختانه محصولات در این دوره نیز به رشد نسبی رسیده است.
خالقی گفت: آثار و محصولات روابط عمومیهای آستان قدس رضوی شامل چاپ و انتشارات، وب، طراحی و گرافیک و... است و با حمایت مدیران در سطح کلان این جشنواره در سالهای آینده نیز برگزار خواهد شد.
وی حضور و بازدید مدیران عالی آستان قدس رضوی از محصولات روابط عمومیهای موسسات و شرکتهای تابعه را از مهمترین اقدامات این جشنواره عنوان کرد و گفت: انشالله از هفته آینده داوری آثار برگزار میشود و در ایام ماه ربیع الاول طی آیینی با حضور مدیران عالی آستان قدس رضوی از برگزیدگان تقدیر میشود.