کد خبر: 1100949
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
در جلسه ارتباط مستقیم ۱۳۷ پلاس اعلام شد؛
جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهرداران و معاونان مناطق ۱۲ و ۱۴ برگزار و دستورات لازم برای رسیدگی به درخواست ۱۸۱ شهروند صادر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی 137 پلاس، این هفته میزبان شهرداران و معاونان مناطق 12 و 14 شهرداری بود تا شهروندان این مناطق بتوانند درخواست‌های خود را به صورت مستقیم به مدیران مربوطه انتقال دهند.

در این جلسه که از ساعت 9 صبح آغاز و تا 11 صبح ادامه داشت مدیران ارشد مناطق 12 و 14 به درخواست 181 شهروند پاسخ دادند که از مجموع این تماس‌ها 124 تماس مربوط به منطقه 12 و 57 تماس نیز در حوزه شهرداری منطقه 14 بود.

بیشترین مطالبات شهروندان منطقه 12 در حوزه شهرسازی مربوط به موضوع تغییر کاربری بود و در حوزه خدمات شهری نیز، بحث نظافت معابر و انهار بود و پس از آن موضوعات حوزه ترافیک بالاترین میزان تماس‌های مردمی در منطقه 12 را به خود اختصاص داد.

در منطقه 14 نیز پیام‌های حوزه خدمات شهری به ویژه موضوع هرس درختان در صدر مطالبات شهروندان این منطقه قرار داشت و پس از آن بیشترین میزان تماس‌ها مربوط به حوزه شهرسازی و معماری بود.

گزارشات آماری جلسات ارتباط مستقیم قبل در مناطق 12 و 14 که دی‌ماه سال 1400 برگزار شد نشان می‌دهد، موضوعات درخواستی شهروندان این مناطق نسبت به این جلسه تفاوت عمده‌ای نداشته است. همچنین در این گزارش اعلام شد که از جلسه ارتباط مستقیم قبل در منطقه 12 همچنان دو پیام با موضوع تغییر کاربری مسکونی به تجاری ـ اداری باقی مانده است که نیاز به رسیدگی دارد.

 
*صدور دستور بر روی تماس ۱۸۱ شهروند در مناطق ۱۲ و ۱۴ / بیشترین درخواست‌ها به حوزه‌های شهرسازی و خدمات شهری اختصاص یافت
 
*صدور دستور بر روی تماس ۱۸۱ شهروند در مناطق ۱۲ و ۱۴ / بیشترین درخواست‌ها به حوزه‌های شهرسازی و خدمات شهری اختصاص یافت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار