کد خبر: 1230181
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
برنامه «بحث روز» به تهیه کنندگی فاطمه ربانی و اجرای محمدرضا قربانی شبکه رادیویی ایران به ابعاد فردی و اجتماعی شهدای خدمت آیت الله دکتر رئیسی و هیات همراهشان می‌پردازد و این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد.

جوان آنلاین: شبکه‌های رادیویی از روز گذشته لحظه به لحظه اخبار مربوط به رئیس جمهور شهید کشورمان را به سمع مخاطبان می‌رسانند. در گزارش ذیل به جزییات برنامه‌های رادیویی با مضمون خادم الرضا (ع) شهید خدمت پرداخت کرده ایم.  

رادیو ایران؛ روایت ویژگی‌های اخلاقی شهید خدمت
برنامه «بحث روز» به تهیه کنندگی فاطمه ربانی و اجرای محمدرضا قربانی شبکه رادیویی ایران به ابعاد فردی و اجتماعی شهدای خدمت آیت الله دکتر رئیسی و هیات همراهشان می‌پردازد و این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد. این برنامه با حضور دکتر روح الله ملکی تحلیل گر مسائل سیاسی و بین الملل و دکتر محمدرضا فرقانی کارشناس ارشد وزارت امور خارجه به ابعاد فردی و اجتماعی شهدای خدمت آیت الله دکتر رئیسی و هیات همراهشان می‌پردازد. این برنامه از امروز تا جمعه هر روز ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود. برنامه "خانه و خانواده" این شبکه رادیویی هم پیرامون شهید جمهور روی آنتن این شبکه می‌رود.

رادیو جوان؛ شهید جمهور 
شبکه رادیویی جوان از ساعات شروع خبر سانحه در حال اطلاع‌رسانی به مخاطبان و ارتباط با خبرنگاران محل وقوع حادثه و مسئولان کشوری و لشکری است. از صبح امروز، این شبکه رادیویی با گروه برنامه صبحگاهی «جوان ایرانی سلام» به صورت ویژه و زنده تا ساعت ۱۱ به پخش اخبار مربوط به شهادت رئیس جمهور خادم الرضا (ع) شهید خدمت پرداخته و بخش‌های مختلفی را آماده و ارائه می‌کند. همچنین در ادامه گروه‌های مختلف دیگر برنامه‌ساز رادیو جوان به صورت ویژه به شهادت رئیس جمهور محترم آیت‌الله رئیسی خواهند پرداخت.

رادیو فرهنگ؛ "برای ابراهیم"
رادیو فرهنگ به مناسبت شهادت رئیس جمهور مجاهد و همراهان انقلابی ایشان ویژه برنامه "برای ابراهیم" را روانه آنتن می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی مریم مقدسی و سید هادی موسوی نژاد و اجرای کارشناسی حمید ولیان پخش می‌شود. پخش پیام‌های مردمی، گفتگو با مسئولان، گذری بر زندگی شهدای خدمت این سانحه از جمله بخش‌های این برنامه است.

رادیو تهران؛ ارتباط با مسئولان کشوری
ازهمان ساعات ابتدایی خبر سانحه رادیو تهران بدون وقفه درحال اطلاع رسانی به مخاطبان وارتباط با مسئولان کشوری لشکری است. کنداکتور این شبکه ویژه شده است. ویژه برنامه این شبکه با نام شهید جمهور روی آنتن می‌رود. حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با ویژه برنامه "شهید جمهور"اظهار داشت: آیت الله رئیسی را از سن هفت سالگی می‌شناسم و از نزدیک با ایشان ارتباط داشتم؛ شهادت می‌دهم ایشان شخصیتی مومن، سالم، انقلابی، متواضع و بسیار مردمی بودند.

رادیو سلامت؛ خادم الرضا
ویژه برنامه "خادم الرضا" شهید خدمت به صورت ام سی از شبکه رادیویی سلامت پخش می‌شود. این برنامه ضمن گفتگو با کارشناسان پیرامون ویژگی‌های شهید جمهور در قالب آیتم‌های مختلف صحبت‌های رئیس جمهور خادم الرضا (ع) شهید خدمت را به سمع شنوندگان می‌رساند. همچنین در بخش‌هایی از این برنامه اقدامات ایشان در دوران کاری شان مورد بررسی قرار می‌گیرد. صحبت‌های مردمی از دیگر بخش‌های این برنامه است. همچنین برنامه "خادم الرضا" لحظه به لحظه بیانیه مسئولان کشور را به سمع شنوندگان می‌رساند.

رادیو اقتصاد؛ گفتگو با کارشناسان
رادیو اقتصاد ازطریق ارتباطات تلفنی با مسولان در برنامه‌های زنده، اطلاع رسانی رسمی انجام داده است. برنامه زنده «روزیِ نو» پوشش خبری و گفتگوی کارشناسی صورت گرفت. دکتر جعفر قادری نایب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی، دکتر خیرالله پروین عضو حقوقدان شورای نگهبان، سید مرتصی بختیاری رئیس کمیته امداد امام، دکتر جعفر قنادباشی کارشناس مسائل سیاسی و امیر شایان مهر خبرنگار حبرگزاری صدا و سیما در این برنامه حضور داشتند و گفتگو کردند. برنامه‌های این شبکه از ساعت ۱۰ با عنوان شهید خدمت به صورت ام سی ادامه دارد.

رادیو معارف؛ انعکاس رشادت‌های شهید جمهور
شبکه رادیویی معارف برنامه "خادم الرضا" را از صبح امروز روانه آنتن کردهاست. در این برنامه خدمات، رشادت‌ها و روحیه جهادی شهید جمهور گفته می‌شود. گزارش مردمی از سطح شهر، انعکاس نظرات، احساس، ابراز همدردی و تسلیت مردم بخش‌های این برنامه را شکل می‌دهد. در این برنامه به تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی، گویندگی سیدممد رکنی و سید سعید حسینی با اعضای مدرسان حوزه علمیه قم و مسئولان دولتی گفتگو می‌شود.  

رادیو قرآن؛ همراه با تسنیم
شبکه رادیویی قرآن از روز گذشته تا به امروز لحظه به لحظه همراه شنوندگان است. برنامه زنده "تسنیم" به صورت ام سی از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود. این برنامه به صورت ویژه به بیان ویژگی شهید جمهور می‌پردازد.

رادیو نمایش؛ "خادم الرضا"
به مناسبت شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیأت همراه ایشان، ویژه برنامه "خادم الرضا" از رادیو نمایش پخش می‌شود. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی محسن جواهری، گویندگی حمید یزدانی ابیانه، مهرناز شعبانی و با حضور کارشناسان سیاسی از شبکه نمایش پخش می‌شود.

رادیو صبا؛ تواضع شهید جمهور
فضای شبکه رادیویی صبا از شب گذشته تغییر کرد و گزارشگران برنامه مرتب با حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ارتباط برقرار کردند. از زمان اعلام خبر شهادت شهید جمهور برنامه‌ها مناسبتی شد و با مسئولان کشور ارتباط برقرار شد. برنامه "صبح صبا" در قالب گفتگو با کارشناسان به بیان ویژگی‌های اخلاقی خادم الرضا (ع) شهید خدمت و هیئت همراه ایشان پرداختند. سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در گفتگو با این برنامه ضمن تسلیت برای شهادت رئیس جمهور شهید گفت: علیرغم تمام مشکلات آقای رئیسی همیشه برای مردم امیدبخش بودند و مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان بود. ایشان در برابر مردم تواضع داشتند و فکر توان مردمی را نسبت به دیگران حتی مسئولان ارجع می‌دانست و مردم اولویت ایشان بود.

رادیو ورزش؛ پناه پهلوانان
شبکه رادیویی ورزش از روز گذشته در تمام برنامه‌ها و در فضای مجازی به صورت لحظه‌ای درباره شهید خدمت اطلاع رسانی کرد وهمچنان ادامه دارد. ویژه برنامه "پناه پهلوانان" از این شبکه روی آنتن می‌رود. این برنامه با دعوت ازخادمان حرم درباره شهید جمهور گفتگو می‌کند.

رادیو پیام؛ لحظه به لحظه با مردم
فضای رادیو‌های پیام و آوا از روز گذشته لحظه به لحظه همراه با مردم بوده و درباره شهید جمهور اطلاع رسانی کرده است. ارتباط با مسئولان و صحبت درباره ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری خادم الرضا (ع) شهید خدمت از دیگر برنامه‌های این دو رادیو است.
ایرانصدا؛ شهید خدمت

شبکه ایرانصدا از روز گذشته در فضای مجازی، محتوا پیرامون شهید جمهور برای دسترسی به مخاطبان بارگذاری کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار