کد خبر: 650038
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
د فرماندار شهرستان دماوند گفت: با اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان دماوند در بخش های مختلف گام های مهمی بر می داریم.

 فرماندار شهرستان دماوند گفت: با اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان دماوند در بخش های مختلف گام های مهمی بر می داریم.

ناصر محمودی فرد در جمع اعضای کمیته برنامه ریزی شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: با اعتبارات تخصیصی استانداری تهران برای شهرستان ها ، اعتبارات هر یک از دستگاهها مشخص و توزیع خواهد شد.

فرماندار دماوند با اشاره به نخستین نشست کمیته برنامه ریزی مشترک استان و شهرستان که در دماوند برگزار شد، گفت: بخشی از سرفصل های اعتبارات که از طریق استان به شهرستان تخصیص یافته بود نیز مشخص شده است..

این مقام مسوول با اشاره به اعتبارات شهرستان دماوند که حدود 100 میلیارد ریال است خاطرنشان کرد: بحمدالله شهرستان دماوند بین شهرستانهای استان تهران از اعتبارات خوبی برخوردار شده است.

وی سهم اعتبارات استانی شهرستان دماوند را حدود هشت میلیارد و 600 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: اعتبارات تخصیص یافته به آسفالت راههای روستایی حدود یک و نیم میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته از ماده 12 قانون برنامه پنجم ما یک میلیارد و سیصد میلیون تومان، اعتبارات قابل تخصیص برای ساماندهی گلزارشهدا حدود 200 میلیون تومان و برای بهسازی روستاها حدود یک میلیارد تومان است.

این مقام مسوول گفت: اولویت های سال جاری شهرستان در بخش آب روستایی، وضعیت آب شهری و روستایی و راههای شهرستان به عنوان بودجه های اصلی تعریف شده اند.

وی بخش دیگری از اولویت ها را در شهرستان به پروژه هایی دانست که بیش از 80 درصد پیشرفت کاری داشته اند.

فرماندارشهرستان دماوند با اشاره به اعتبار پیش بینی شده سه میلیارد تومانی استانی برای شهرستان، گفت: تخصیص اعتبارات هریک از بخش ها را بصورت ریز درجلسه کمیته برنامه ریزی استان مشخص خواهیم کرد

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر