کد خبر: 659889
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
در سه ماهه سال جاری؛
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: در سه ماهه سال جاری، 120 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از خدمات مشاوره بهره مند شدند.

حسین زین الدینی با بیان این مطلب افزود: ارائه خدمات فرهنگی به ویژه مشاوره به خانواده های محروم تحت حمایت همواره یکی از محوری ترین برنامه های کمیته امداد بوده و در این راستا خدمات ارزشمندی صورت گرفته است.

به گفته وی برگزاری جلسات مشاوره گروهی در زمینه کارآفرینی و اشتغال زنان سرپرست خانوار و مشاوره فردی برای نوعروسان تحت حمایت و جلسات مشاوره فردی در سایر زمینه ها از جمله فعالیت های حوزه فرهنگی این نهاد در سال جاری، بوده است.

زین الدینی با بیان اینکه در سه ماهه سال 93، بیش از 120مددجو از خدمات مشاوره و راهنمایی بهره مند شدند، اظهار داشت: خدمات مشاوره این نهاد شامل مسائل تحصیلی، اجتماعی، اعتقادی، فرهنگی، شغلی و بهداشتی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد همچنین ارائه راهنمایی های مشاور این نهاد به مددجویان را بخش دیگری از اقدامات واحد مشاوره این نهاد در راستای جلوگیری از بروز مشکلات برای مددجویان عنوان کرد و اظهار داشت: راهنمایی ارائه شده به مددجویان در زمینه های تربیت صحیح فرزند، راهنمایی های پیش از ازدواج، راهنمایی های تحصیلی و همچنین راهنمایی هایی در زمینه مسایل خانوادگی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها