کد خبر: 660715
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: طرح محسنین (اکرام خانواده) به منظور یاری رساندن به خانواده های نیازمند در کمیته امداد استان یزد در حال اجراست.

محمد اکبری با بیان این مطلب افزود: یکی از طرح‌های حسنه کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد که توانایی اداره زندگی خود را ندارند، طرح محسنین است.

وی با اشاره به اجرای طرح محسنین گفت: طرح محسنين مرتبط با خانواده هاي نيازمندي است كه در همه ابعاد زندگي دچار مشكلات عديده اي گرديده اند كه رويكرد اصلي آن توجه به حفظ شأن و بنيان خانواده با گشودن چتر حمايتي جامعه است.

اکبری اظهار داشت: آن دسته از خانواده های نیازمندی که سرپرست خانواده دارای بیماری صعب العلاج، از کارافتاده ،زندانی و یا فاقد سرپرست هستند مشمول این طرح هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد عمل به آموزه های دینی، آرامش باطنی حامیان، همبستگی اجتماعی، توسعه همدلی و همدردی، شکوفا شدن استعدادها، تربیت فرزندان خانواده ها، کمک به توانمندی خانواده های نیازمند و رفع احتیاجات ضروری خانواده ها را از آثار اجرای طرح محسنین عنوان کرد.

محمد اکبری خاطرنشان کرد: حامیان نیکوکار با مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد و یا دفاتر این نهاد می توانند نسبت به قبول کفالت یک یا چند خانواده تحت حمایت کمیته امداد، ماهانه مبلغی را به عنوان کمک به حساب آنها واریز نمایند.

وی گفت: مشارکت حامیان در این طرح محدود به پرداخت کمک معیشت ماهیانه نیست و حامیان می‌توانند با در نظر گرفتن نیازهای خانواده در سرفصل‌های دیگر نیز به این گروه کمک کنند.

اکبری اضافه کرد: در دو دهه اول ماه مبارک رمضان سال جاری 195 حامی خیّر و نیکوکار حمایت 264 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد را عهده دار شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر