کد خبر: 661163
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
شهردار اسلامشهر:
بزودی با احداث تقاطع غیر هم سطح در میدان نماز اسلامشهر ، معضل ترافیکی این منطقه برطرف خواهد شد .
lمحمدرضا عباسی

 به گزارش جوان آنلاین  از اسلامشهر،احمد رئیسی شهردار اسلامشهر شب گذشته درحاشیه  مراسم ضیافت افطاری و تجلیل از پرسنل  نمونه شهرداری  اظهارداشت :   به منظور رفع معضل ترافیکی در میدان نمازاسلامشهرکه مبدا ورودی به این کلانشهراست ، تقاطع غیر هم سطح (پل زیر گذر و رو گذر )  احداث می شود .

رئیسی  بدو ن اشاره به میزان اعتبارات پیش بینی  شده این طرح ، افزود : یکی از مهمترین معضلات و مشکلات شهروندان اسلامشهری ، وجود ترافیک سنگین در ورودی  و خروجی میدان نماز  است ، که به منظور رفع این معضل  ، طرح مطالعات  احداث یک تقاطع غیر هم سطح ، در اختیار  مشاور  قرار گرفته که بزودی و پس از تایید شدن  طرح، فاز نخست عملیات احداث آن آغاز خواهد شد .

وی تاکید کرد : برای کلانشهری مانند اسلامشهر ،   انجام پروژه های تراشه و روکش آسفالت بعنوان یک کار عمرانی  در جهت  توسعه و آبادانی ، کاری بسیار ضعیف و پیش پا افتاده است ، باید با انجام کارهایی بزرگ ، گامهای بلندی در جهت آبادانی و توسعه این کلانشهر  برداشت .    

پرسنل شهرداری نيازمند انگيزه هستند

 

شهردار اسلامشهر  با قدردانی از زحمات و تلاشهای پرسنل خدوم شهرداری بیان داشت : ضیافت افطاری  در ماه مبارک رمضان  فرصت بیسار خوبی را بوجود آورد تا جمعی از پرسنل زحمتکش شهرداری را  به همراه خانواده هایشان دور هم جمع کنیم وضمن ایجاد وحدت و همدلی بین آنها ، از نزدیک با آنها ارتباط داشته باشیم .

وی افزود: نیروی انسانی سرمایه‌ هر سازمانی است، ما اگر یک نیروی انسانی با نشاط، پویا، امیدوار و حمایت شده و دارای امنیت نداشته باشیم، نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم  و در انجام امور موفقیتی کسب کنیم .

رئیسی تاکید کرد : : هر کدام از شما به نوعی شهردار هستید، شاید خیلی از شماها برای پست شهردار بودن لایق‌تر هم باشید ،ولی چون شرايط فراهم نبوده، شهردار و مدیر نشده‌اید، لذا بار مضاعفی بر دوش منِ شهردار و مدیران شهرداری نهاده شده است.
 

سکانداردستگاه  مدیریت شهری اسلامشهر  تصریح کرد: اگر كاركنان هیچ امید حمایتی از ما نداشته باشند، چه انگیزه‌ای برای کار می‌توانند داشته باشند؟ چیزی که من در اندک  زمان حضورم درمجموعه‌ شهرداری اسلامشهر دریافتم، این است که شهرداری نیروی متخصص و  کاردان و متعهد دارد، ولی نیروی با انگیزه ندارد.

شهردار اسلامشهر همچنین افزود: نیروی انسانی، ارکان هر سازمانی است که باید به آن بهاء بدهیم و متاسفانه  در دستگاه شهرداری نادیده گرفته شده و اقدامی برای آن صورت نگرفته است.


رئیسی با اشاره به اینکه  در هر شهر دستگاه‌های فراوانی وجود دارند که نه گستردگی شهرداری را دارند و نه مخاطبین آنرا، تاکیدکرد: خیلی از شهروندان ما وقتی وارد شهرداری می‌شوند از نحوه‌ برخورد و عملکرد پرسنل شهرداری گله‌مند هستند، وقتی بررسی کنیم، می‌بینیم که این مسئله ریشه در پایین بودن انگیزه‌ی پرسنل ما دارد، که امیدواریم با ایجاد انگیز در میان کارکنان شهرداری میزان رضایت‌مندی شهروندان را نیز بالا ببریم.

شهردار اسلامشهر افزود : کسانی که در بخش مدیریت‌های شهرداری‌ حضور دارند باید به بخش کارگری بهاء بدهند؛ نباید نوع نگاه ما به آنها از بالا به پایین باشد. نوع نگاه ما به آنها باعث ایجاد یا سلب انگیزه در آنها می‌شود و مسئله‌ی بسیار مهم اینکه معیشت کارگران بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد
."


وی تصریح کرد : با این اقدام   انجام شده   پرسنل احساس  می نمایند که، به آنها توجه شده و علاوه برآن متوجه می شوند که مجموعه مدیریت شهری  به کار این عزیزان باور  داشته و از نزدیک با آنها  گپ و گفت   کرده و در جریان  مسائل و مشکلات آنها  قرار خواهند گرفت . 

رئیسی تاکید کرد : در جهت رفاه حال  پرسنل و ایجاد روحیه بیشتر در بین همکاران  زحمتکش مصوب شده است که ،در مناسبتهای مختلف  ضمن تجلیل از همکاران  مبلغ 3میلیون ریال  در قالب رفاه کارت  در اختیار این عزیزان قرار داده شود .

وی افزود : فعال کردن  تعاونی مسکن کارگران  و اختصاص حداکثری مزایا و ارج نهادن به پرسنل  از دیگر برنامه های  مدیریت شهری  است که در جهت ایجاد انگیزه بیشتر برای پرسنل تدوین و در نظر گرفته شده است .

شهردار اسلامشهربا اشاره به جایگاه نیروی انسانی در ارتقا سطح کیفیت خدمات ،  بیان داشت : نیروی انسانی در ارتقای  سطح خدمات ،  با توجه به شکل و رفتار سنتی  و نیمه مکانیزه  فعالیتهای شهرداری ،  جایگاه محوری و اساسی داشته وتکمیل کننده فعالیتها ی مجموعه است ، پس ضرورت دارد که ، این افراد مورد توجه بیشتری قرار گیرند .

رئیسی  با ابراز تواضع و فروتنی در برابر  کارگران زحمتکش  شهرداری  خاطر نشان ساخت : من  دست تک تک شماعزیزان را می بوسم و خود را  یک خادم  در برابر شما دانسته و ازهیچ  تلاش و کوششی در جهت رفاه حال شما و سایر شهروندان عزیز دریغ نخواهم کرد .

قابل ذکر است که در پایان این مراسم اجرای برنامه های گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی «الزهراء» به سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی،از تلاشها و زحمات پرسنل  نمونه شهرداری  با اهدای تندیس و هدایایی ارزنده ای  تجلیل و قدر دانی بعمل آمد .

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاظم خوشنود 09122032794
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
0
با عرض سلام : اخیرا ماشین های خروجی از مرکز شهر به سمت میدان نماز بوسیله جدول بندی به سمت کمربندی هدایت می شوند تا پس از مسیر بوسیله دوربرگردان به میدان نماز برگردند و نهایتا به سمت تهران حرکت کنند. به نظر من خیلی مشکل ایجاد شده مخصوصا در ساعات صبح ( حرکت سرویس ها - وسایل نقلیه عمومی و ..... ) پیشنهاد من این است که همانند ضلع مقابل میدان نماز یک چراغ قرمز نصب شود و ماشین حداکثر پس از یک یا دو دقیقه به مسیر مستقیم خود ادامه می دهند.لازم به ذکر هست زمانبندی چراغ را می توان طوری تنظیم کرد که میدان ترافیک روانی داشته باشد. متشکرم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر