کد خبر: 675408
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
با همت بسیجیان شهرستان بهارستان انجام شد :
به همت بسیجیان شهرستان بهارستان و با همکاری جامعه پزشکی استان تهران و گروه جهادی بیمارستان فاربی ، خدمات رایگان چشم پزشکی به مردم منطقه ارائه شد .
محمدرضا عباسی

بمناسبت گرامیداشت  هفته دفاع مقدس ، بسیجیان تحت پوشش  سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بهارستان ، با همکاری  بسیج جامعه پزشکی و بیمارستان فارابی  خدمات  رایگان چشم پزشکی  به مردم محروم منطقه ارائه شد.

در این برنامه خیریه که با حضور متخصصان  و چشم پزشکان بیمارستان فارابی در محل هنرستان موفقیان  نسیم شهر   انجام گردیدد ، کلیه خدمات  مورد نیاز شهروندان  اعم از  معاینات  پزشکی ، معاینات تخصصی و ارئه دارو  و عینک و ... توسط متخخصین  انجام و در صورت نیاز  بیماران  برای انجان عملهای  جراحی در بیمارستان ، به  بیمارستان فوق تخصصی  چشم ایران  (فارابی )  معرفی گردیدند.

در این طرح یک روزه  قریب به 1500 نفر از شهروندان  مرد پذیرش قرار گرفته  و از خدمات ارائه شده  بصورت رایگان بهره مند شدند

قابل ذکر است که کاروان 100نفره پزشکی   بیمارستان فارابی تهران در قالب  گروه جهادی پزشکی شهید کاظمیان   متشکل از 20 پزشک و رزیدنت و متخصص‌های مختلف چشم پزشکی از بیمارستان فارابی به ارائه خدمات چشم پزشکی در این شهرستان پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر