کد خبر: 696152
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
معاون عمرانی استاندار چهار محال و بختیاری:
معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: چهار محال و بختیاری از پتانسیل و ظرفیت بالای گردشگری برخوردار بوده و لازم است از این پتانسیل نهایت استفاده و بهره وری را داشت.
حمیرا رحیمی

گودر امیری با اشاره به اینکه، تهیه طرح جامع گردشگری استان تا پایان امسال اجرا خواهد شد گفت: چهارمحال و بختیاری 13 منطقه نمونه گردشگری دارد.

وی با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری این استان افزود: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های مطلوبی درحوزه گردشگری دارد که ریس جمهور نیز از این استان به عنوان قطب گردشگری یاد کرد.

امیری تصریح کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته اقدامات مطلوبی در راستای توسعه صنعت گردشگری استان انجام شده است.

امیری اظهار کرد: امسال تاکنون سه میلیارد تومان از اعتبارات استانی به این حوزه کمک شده است که سه برابر سه سال گذشته است.

به گفته وی، در دیدار استاندار با معاون ریس جمهور نیز قول داده شد دولت دو میلیارد تومان به این حوزه در راستای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری استان پرداخت کند.

وی با بیان اینکه 13 منطقه نمونه گردشگری در استان موجود است تصریح کرد: شش منطقه نمونه گردشگری استان از شورای عالی شهرسازی کشور مجوز اخذ کردهاند که اکنون در پنج منطقه پروژه‌های عمرانی آغاز شده و یک مورد نیز در حال آغاز است.

امیری همچنینعملکرد استان در دولت یازدهم در حوزه راه‌ها را مطلوب ارزیابی و بیان داشت : امسال تاکنون 110کیلومتر از بزرگ‌راه‌های استان به بهره‌برداری رسیده است درحالی که از پیروزی انقلاب تا قبل از دولت جدید تنها 140 کیلومتر بزرگراه در استان به بهره‌برداری رسیده بود.

به گفته وی، امسال تاکنون 260 کیلومتر آسفالت و روکش جاده در استان انجام شده است درحالی که درسال گذشته 76 کیلومتر انجام شد.

وی اظهارکرد: اعتبارات دریافتی راه و شهرسازی استان در سال گذشته 120میلیارد تومان بود و امسال تاکنون 165 میلیارد تومان بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر