کد خبر: 702631
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه اعلام کرد:
رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی 23 و 24 بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: از رئیس مجلس و دو وزیر برای حضور در مراسم افتتاحیه دعوت شده است

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی 23 و 24 بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: از رئیس مجلس و دو وزیر برای حضور در مراسم افتتاحیه دعوت شده است.

محمدحسین محبی، افزود: وزن‌کشی مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در تاریخ 22 بهمن ماه سال‌جاری انجام می‌گیرد و مسابقات در روزهای 23 و 24 بهمن ماه برگزار و مقرر شده 275 کشتی‌گیر از 20 کشور در این مسابقات حضور داشته باشند که تاکنون 254 کشتی‌گیر از 17 کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 16 کشتی‌گیر در قالب دو تیم هشت نفره آزاد و فرنگی از کرمانشاه در این مسابقات حضور دارند، افزود: کرمانشاه به‌دلیل امتیاز میزبانی با دو تیم در این مسابقات شرکت می‌کند.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه بیان داشت: دو کشتی‌گیر کرمانشاهی نیز از قبل سهمیه ورود به این مسابقات را گرفته‌اند و نهایتا" کرمانشاه 18 نماینده در این جام دارد.

محبی از شرکت پنج تیم دیگر علاوه بر دو تیم کرمانشاهی از کشورمان در این مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی برگزار می‌شود.

وی برگزاری این مسابقات را موجب پیشرفت کشتی کرمانشاه و معرفی چند چهره جدید به کشتی کشورمان دانست و ادامه داد: توقع ما کسب چهار یا پنج مدال طلا در این مسابقات توسط ورزشکاران کرمانشاهی است.

محبی با تاکید بر اینکه تیم‌های شرکت‌کننده با تمام توان و نفرات اصلی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند، افزود: نرخ بلیت تماشای مسابقات 10 هزار تومان است.

وی از برگزاری مسابقات در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی 6 هزار نفری امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه و بر روی چهار تشک خبر داد و گفت: از رئیس مجلس شورای اسلامی، وزرای نفت و ورزش و جوانان برای شرکت در آئین افتتاحیه این مسابقات دعوت به‌عمل آمده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر