کد خبر: 721795
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان:
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان گفت: در ستاد پیگیری شعار سال باید اقدامات شاخص دستگاه‌ها در بحث تحقق شعار سال شناسایی شود و اطلاع‌رسانی صحیح به مردم در راستای تحقق شعار سال صورت گیرد.
بهروج

حجت‌الاسلام‌ اصغر دانشی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان، در «جلسه ستاد پیگیری شعار سال» که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری شعار امسال به «هم‌دلی و هم‌زبانی؛ دولت و ملت» گفت: در ستاد پیگیری شعار سال باید به تبیین شاخصه‌های هندسی نظام اسلامی از قبیل نماز، زکات و امربه‌معروف و نهی از منکر پرداخته شود و در این راستا از ظرفیت نهادهایی نظیر ستاد اقامه نماز و یا ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر بهره گرفته شود.

وی با بیان این‌که تبیین چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی نظام یکی از فرصت‌هایی است که باید در راستای تحقق شعار سال از آن بهره برد، افزود: یکی دیگر از محورهای پیگیری شعار سال که لازمه دستیابی به نتیجه مطلوب و بازخورد رضایت‌بخش است، تبیین چارچوب‌های انتقاد منطقی است.

دانشی با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی لرستان در راستای تحقق شعار تصریح کرد: در استان لرستان چالش‌ها و فرصت‌های زیادی وجود دارد که ستاد پیگیری شعار سال باید بر روی آن‌ها کار کند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان ادامه داد: لازم است در راستای تحقق شعار سال، اطلاع‌رسانی صحیح و شفافی به مردم در زمینه موفقیت‌ها و فرصت‌های ایجادشده در کشور انجام بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از سیاه‌نمایی و ضرورت معرفی پیشرفت‌های کشور، ادامه داد: همچنین می‌طلبد سیاست‌های نظام در مورد برنامه هسته‌ای و مذاکره با آمریکا به‌عنوان یکی از محورهای مورد توجه ستاد پیگیری شعار سال قرار بگیرد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان در پایان یادآور شد: در استان لرستان باید نقاط مثبت و اقدامات شاخص دستگاه‌ها در بحث تحقق شعار سال شناسایی شود و در ارزیابی‌ها مورد توجه قرار بگیرد.


پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار