کد خبر: 722083
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
معاون پارلمانی رییس جمهوری:
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: امروز رزمندگان در عرصه دیپلماسی با پشتیبانی ملت و هدایت رهبری در حال بازپس گیری عرصه های اقتصادی تحریم شده از سوی دشمن هستند.
بهروج

 حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری،  معاون پارلمانی رییس جمهوری، عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری لرستان به سواستفاده داعش از مساله انتظار فرج اشاره کرد و افزود: این گروهها نه تنها انتظار را به عنوان عامل تخدیری معرفی کردند بلکه پرشدن جهان از ظلم و فساد و تباهی را از مقدمات و لوازم فرج می دانند.

وی اظهار داشت: یکی از شیطنت ها و دشمنی های استکبار طی قرن های متمادی تحریف تعالیم و اموزه های زندگی ساز و سازنده تعالیم الهی و به ویژه دین اسلام بوده و ساده لوحان و کج اندیشان نیز ناخواسته در خدمت این هدف استعماری قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: رسالت امروزی ما تنها اداره کشور نبوده بلکه جلوگیری از خطر نابودی اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری با بیان اینکه باید چهره رحمانی اسلام به نمایش گذاشته شود گفت: امروز داعش و گروهههای تکفیری چهره منفوری از اسلام ارائه داده اند و با رفتار و اعمال داعش ، 'الله اکبر' به معنای سر بریدن، انفجار و کشتن تلقی می شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به اینکه اسلام طی قرنهای گذشته با خطر بزرگی مثل امروز مواجه نبوده اضافه کرد: دشمنان اسلام، تجربیات خود را روی هم گذاشته و می دانند که لشکرکشی مستقیم به کشورهای اسلامی مقرون به صرفه نیست و موجب افزایش نفرت جهانی نسبت به آنها می شود.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: دشمنان، افرادی نادان، خشک مغز و مزدورانی پلید را بکار گرفته و جهان اسلام را درگیر جنگ داخلی کرده اند در نتیجه این اعمال، امروز چهره جهان اسلام خونین و پیکر آن پاره پاره است.

وی گفت: امروزی تکفیری ها را که با تکبیر سر می برند همچون حیوان وحشی به جان مسلمانان انداخته اند و از طرفی به مسلمانان منت گذاشته و اعلام می کنند که قصد نجات آنان از داعش را دارند.

وی با انتقاد از اتحاد آل سعود و صهیونیست ها افزود: امروز عربستان به یک عامل تخریب گر در بازار نفت، سیاست و امنیت منطقه تبدیل شده و با استخراج 20 میلیون بشکه نفت دهها میلیارد دلار اسلحه از کمپانی های اسلح سازی غرب و شرق خریداری کرده و بر سر مردم یمن، فقیرترین کشور مسلمان ریختند.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: عربستان به ابزاری برای توطئه شکست بازار نفت به ماشین جنگی اسراییل وغرب تبدیل شده و حاشیه امنی برای اسرایل ایجادکرده که این امنیت اسراییل با همکاری داعش تا پیش از این وجود نداشته است.

وی ادامه داد: در این شرایط جهان اسلام درگیر این مصیبت بزرگ شده و ایران اسلامی به دنبال احیا و اجرای آموزه های اسلام است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری همچنین با انتقاد از برخی رفتارها نسبت به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: امروز رزمندگان در عرصه دیپلماسی با پشتیبانی ملت و هدایت رهبری در حال بازپس گیری عرصه های اقتصادی تحریم شده از سوی دشمن هستند.

حجت الاسلام انصاری خطاب به دلواپسان افزود: اگر قرار بود سرداران دیپلماسی کشور کوتاه بیایند ، این امر 21 ماه به طول نمی انجامید .

وی با بیان اینکه مدیریت کلی مساله هسته ای با رهبر معظم انقلاب است اظهار داشت: مدیریت کلان اجرایی مذاکرات هسته ای با دیپلمات و حقوقدان برحسته ای همچون دکتر روحانی و رهبری سرباز امتحان داده ای چون دکتر ظریف است.

حجت الاسلام انصاری با انتقاد از تحت فشار دادن تیم مذکره کننده برای اعلام نتایج تصریح کرد: در تریبون های عمومی تیم مذاکره کننده را تحت فشار گذاشته و یا اگر در مجالس خصوصی گزارشی از این تیم دریافت کرده اند امانت دار نبوده و با افشای سخنان اعضای تیم مذاکره کننده، موجب روشدن برنامه های ایران برای دشمن می شوند.

وی با بیا اینکه دولت یازدهم نیازمند حمایت همه جانبه مردم بوده و خود را موظف به اطاعت از رهبری می داند گفت: مثلث شوم مرتجعین عرب، منافقین و اسراییل در مقابل عدم تعامل ایران با متحد شده اند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری اضافه کرد: علمای وهابی سالیان سال به پول عربستان بذر کینه را کاشتند که امروز داعش میوه تلخ آن است و امروز نباید اجازه دهیم این بذرها در کشور افشانده شود.

حجت الاسلام انصاری گفت: احزاب و تیم های سیاسی با آزادی کامل به منظور برای خدمت بیشتر، معرفی افراد توانمند و پیشبرد امور کشور رقابت کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری همچنین به انتخابات 24 خرداد سال 92 اشاره کرد و گفت: در این راستا تبلیغات دامنه داری مبنی بر خسته شدن مردم از روحانیت شکل گرفته بود اما مردم با انتخاب دکتر روحانی ، اعتماد خود به روحانیت را ثابت کردند.

حجت الاسلام انصاری افزود: در پایان سال 84، بودجه جاری کشور 230 هزار میلیارد ریال بوده که این میزان در پایان سال 91 به یکهزار و 200 میلیارد ریال افزایش یافته که 80 درصد این مهم حقوق، دستمزد و مستمری بوده است.

وی ادامه داد: بودجه عمرانی کشور نیز در سال 91 با احتساب نفت 104 دلاری 110 هزار میلیارد ریال بوده که این میزان در سالهای 92 و 93 علیرغم کاهش قیمت نفت به کمتر از نصف به ترتیب 230 و 330 هزار میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین اجرای طرح تحول سلامت و بیمه شدن 10 میلیون نفر گام بسیار مهم و ارزشمند دولت یازدهم بوده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار