کد خبر: 725317
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان دستگاه قضا را محور عدالت بیان کرد و گفت: امنیت و آرامش جامعه مرهون فعالیت های دستگاه قضا است.
بهروج

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز، در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر، که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: شهدای هفت تیر برای ما الگو است.

وی شهید رحیمی و شهید صادقی را افتخاری بزرگ برای مردم لرستان دانست و افزود: باید در راه حفظ آرمان های انقلاب و اسلام از شهدا الگو بگیریم. 

حجت الاسلام مهدوی با گرامی داشت هفته قوه قضاییه بیان داشت: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه مرهون فعالیت های دستگاه قضا است.

وی در ادامه با اشاره به این که در همه جا نقطه ضعف هایی وجود دارد، عنوان داشت: باید در جهت برطرف کردن این نقاط ضعف حرکت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان دستگاه قضا را محور عدالت بیان کرد و اظهار داشت: برقراری عدالت خواسته مردم است.

وی با اشاره به این که در طول تاریخ افراد زیادی قربانی ترور و  تروریست ها شده اند، افزود: ما آسیب های زیادی از این جریان منفور در کشور دیده ایم.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به منفجر شدن بمبی در مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: به لطف خدای متعال رهبر معظم انقلاب در این حادثه آسیبی ندید.


وی در ادامه شهید مطهری، شهید بهشتی، مفتح، رجایی و باهنر را از جماه شهدایی بیان کرد که در ترور ها به شهادت رسیده اند و عنوان داشت: شهید بهشتی سهم گرانقدری در شکل گیری انقلاب دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان ویژگی های بارز شهید بهشتی یادآور شد: نظم ایشان مثال زدنی بود.

وی پیشرفت در زندگی را در سایه برقراری نظم دانست و افزود: شاخصه مهم زندگی همه بزرگان دین، نظم است.

حجت الاسلام مهدوی امیدوار بودن شهید بهشتی به آنده را از دیگر ویژگی های شهید بهشتی بیان کرد و عنوان داشت: شهید بهشتی همواره به دیگران روحیه می بخشید و از ایجاد یأس و ناامیدی دوری می کرد.

وی با یادآوری به این که شهید بهشتی همواره به دنبای القای ایده و فکر نو بود، بیان داشت: ایشان در تدوین قانون اساسی سهم بسزایی داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان قانون اساسی را امروز از مدرن ترین، محکم ترین و کارآمدترین قانون ها بیان کرد و تصریح کرد: شهید بهشتی قوه قضاییه را ساماندهی بخشید.  

وی  با بیان این که تقوای شهید بهشتی به حقیقت ایمان روحانی بود، عنوان داشت: ایشان دین و شریعت را قبول داشت و اهل تظاهر و ریاکاری نبود.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی در مقام تقوا و ایمان دارای جایگاه بالایی بود و در مقام علمی نیز روحانی روشن فکری از جنس شهید مطهری بود.

وی با بیان این که شهید بهشتی اهل مبارزه بود، افزود: در راستای پیمانی که با امام راحل بست، تا آخر عمر خویش به مبارزه ادامه داد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که شهید بهشتی مظلوم بود، بیان داشت: شهید بهشتی در راه اسلام جان و آبروی خویش را فدا کرد.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی امروز علیه نظام جمهوری اسلامی و دسیسه های دشمن افزود: رهبر معظم انقلاب در این راستا خون دل می خورد، ایشان در مطالبات خویش دغدغه های مردم را بیان می کند و به دولت مردان راه کار ارائه می دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته ای ایران از پشتیبانی رهبر معظم انقلاب، مردم و مسؤولان برخوردار هستند، اظهار داشت: در سایه این پشتیبانی ها تیم مذاکره کننده هسته ای ایران پیروز میدان خواهند بود.

وی تأکید کرد: در راه حفظ آرمان های انقلاب باید از کسانی همچون شهید بهشتی که جان خود را فدا کردند و خون دل خوردند، باید الگو بگیریم.

حجت الاسلام مهدوی گروه های داعش و تکفیری را تروریست بیان کرد که استکبار جهانی برخی موارد از آنها به نام تروریست و برخی مواقع جنبش نام می برد و افزود: این تروریست ها باید سرکوب شوند.



پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار