کد خبر: 728069
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
مديرعامل آبفا خبر داد:
شركت آبفاشهري مازندران در ارزيابي عملكرد سال ۹۳، بين دستگاه هاي اجرايي استان مقام نخست را كسب كرد
سهيل جاني پور

مديرعامل شركت آبفا شهري مازندران، گفت: اين شركت توانست براي نخستين بار در ارزيابي عملكرد بين تمامي دستگاه هاي اجرايي استان در سال ۹۳ ، رتبه اول را به دست آورد.

ذبيح الله ذاكري، با اعلام خبر بالا، افزود: ارزيابي عملكرد دستگاه هاي اجرايي استان هرساله از سوي استانداري در دو بخش عمومي و اختصاصي انجام مي شود.

وي، تصريح كرد: هر بخش داراي ۱۰۰۰ امتياز است كه آبفا شهري مازندران توانست در بخش عمومي  ۹۹۲.۸  امتياز و در بخش اختصاصي ۹۸۳.۸۹ را به دست آورد كه بالاترين سطح امتياز بوده است.

مديرعامل آبفا شهري مازندران، عنوان كسب شده را نتيجه تعامل و همدلي خوب مردم و همت تمامي معاونان، مديران و پرسنل خدوم  به ويژه همكاران معاونت برنامه ريزي و منابع انساني در سطح استان دانست.

ذاكري، بيان داشت: شركت آبفاشهري تنها شركت خدمات رساني است كه خدمات خود را در بخشهاي تامين و توزيع آب شرب با كيفيت و كميت مطلوب و جمع آوري ، تصفيه و دفع بهداشتي فاضلاب را به منظور ارايه خدمات برتر به مشتركين به طور مستمر در دورترين نقاط شهري استان ارايه مي دهد.

وي، ادامه داد: در راستاي پشتيباني از خدمات عنوان شده و نيز تكريم ارباب رجوع، ۷۰۰ كامپيوتر و ۲۰ نرم افزار كاربردي در سطح استان فعال است.

گفتني است حسن خيريانپور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري و رئيس كميته ارزيابي عملكرد دستگاه هاي اجرايي استان مازندران نيز در نامه اي به مديرعامل شركت آبفا شهري مازندران، از تلاش اين شركت در احراز رتبه اول ارزيابي عملكرد سال ۹۳ استان، قدرداني كرد.

در بخشي از اين نامه آمده است: نظر به اينكه در ارزيابي عملكرد سال ۹۳ دستگاه هاي اجرايي استان مازندران، شركت آب و فاضلاب شهري استان با احراز نمره ۱۹۷۶.۶۹ رتبه اول دستگاه هاي اجرايي استان را كسب نموده است، بدين وسيله ضمن اعلام مراتب مذكور از مديريت مدبرانه و اهتمام مجدانه جنابعالي و همه همكاران محترم آن شركت صميمانه تقدير و تشكر مي نمايم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر