کد خبر: 728850
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران:
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به آغاز اردوهای جهادی سپاه کربلای استان، گفت: ۳۸۰ گروه جهادی به مناطق محروم مازندران اعزام می‌شوند.

 غلامرضا شریعتی اظهار داشت: همزمان با فصل تابستان اردوهای جهادی دانش‌آموزی و دانشجویی در استان آغاز شده است.

وی افزود: امسال در بحث اردوهای جهادی دانشجویی، 380 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: در بخش دانش‌آموزی حدود شش هزار نفر 15 الی 20 روز در قالب به‌سازی مدارس و در محلات 80 هزار نفر روز در این اردو شرکت می‌کنند.

شریعتی با بیان اینکه اردوی جهادی امسال بهتر از سال گذشته  اجرا می‌شود, گفت: سعی کردیم کیفیت کاری شرکت‌کنندگان را افزایش دهیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: هدف از اردوهای جهادی, غنی‌سازی اوقات و فراغت جوانان، محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، خدمات عمرانی، بهداشت و سلامت، آموزشی و مهارتی،کشاورزی و دامپروری و اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی است.

شریعتی گفت: به دلیل ماه مبارک رمضان این اردو از اوایل مرداد آغاز و جهادگران به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این اردو آشناکردن جوانان با عرصه کار و تلاش و کمک به دولت در مسیر سازندگی به منظور محرومیت‌زدایی است.

شریعتی بیان کرد: با توجه به اقدامات در مناطق محروم, 60 درصد ظرفیت برای برادران و 40 درصد برای خواهران است.

وی تاکید کرد: تاثیرگذاری در فرهنگ سایر مردم اعم از مسئولان و مردم عادی در توجه بیشتر به محرومان و توسعه فرهنگ ایثار، گذشت و همکاری از اهداف دیگر این اردو است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: آنچه مهم است، سوق دادن مردم به سازندگی، تلاش و خروج از روحیه امدادی بوده تا مردم منطقه به این باور برسند که بسیاری از مسائل با همدلی و یکپارچگی قابل اجرا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر