کد خبر: 775577
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست آمل اعلام کرد :
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست آمل گفت: یک دامدار آملی با ورود به منطقه آزاد جنگلی دشت‌سر مورد حمله یک قلاده پلنگ قرار گرفت و جان سالم به در برد.
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست آمل گفت: یک دامدار آملی با ورود به منطقه آزاد جنگلی دشت‌سر مورد حمله یک قلاده پلنگ قرار گرفت و جان سالم به در برد.

 بهمن صادق‌نژاد با اعلام اینکه طی هفته جاری حوادث مختلفی در حوزه استحفاظی اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان آمل اتفاق افتاد، اظهار کرد: آزادسازی بستر رودخانه، تخریب معدن شن و ماسه و اعاده به وضع سابق در منطقه شاه زید در کیلومتر 33 جاده هراز طبق ماده 690 قانون مجازات اسلام و آزادسازی 5 هزار متر از زمین حاشیه و بستر رودخانه از اقدامات انجام شده اداره حفاظت محیط زیست استان در برخورد با تخلفات زیست محیطی بوده است.

رئیس اداره حفاظت‌ محیط‌زیست آمل با بیان اینکه یک واحد پذیرایی در جاده هراز به‌دلیل آلودگی شدید رودخانه و تخلیه فاضلاب انسانی با دستور مقام قضایی پلمب شد، اضافه کرد: به‌مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی نیز با همکاری اداره حفاظت محیط‌زیست، منابع طبیعی، هیئت کوهنوردی و تشکل‌های زیست محیطی شهرستان آمل مرتع چپاس آهنگرکلا دشت‌سر نهال‌کاری شده است.

این مسئول تصریح کرد: یک دامدار به‌دلیل ورود به منطقه جنگلی دشت‌سر از مناطق آزاد جنگلی و زیستگاه گونه‌های مختلف حیات وحش، مورد حمله یک قلاده پلنگ قرار گرفت که فرد زخمی پس از انتقال به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت و بستری شد.

صادق‌نژاد با اعلام اینکه حال عمومی دامدار آسیب‌دیده خوب است، گفت: یک قلاده گورکن که در دام و تله نصب شده متخلفان شکار گرفتار شده بود، توسط محیط‌بانان منطقه دشت‌سر آزاد و رهاسازی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر