کد خبر: 810423
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری فارس:
مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری فارس گفت: بعضی از درآمدهای شهرداری‌ها قانونمند حاصل نمی‌شود و مردم در این مورد حساس هستند.
عزیزالله قهرمانی

علیرضا بیات‌پور امروز در حاشیه ایین تودیع و معارفه سرپرست پیشین شهرداری و شهردار جدید شهر صدرا در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در شیراز اظهار داشت: اگر سلامت مالی در درآمدها و هزینه‌های شهرداری‌ها وجود نداشته باشد خسارت‌های بسیاری به شهر وارد خواهد شد و تمام مدیرانی که مسؤولیت خدمات شهری را بر عهده دارند در موضوع سلامت مالی باید بسیار حساس باشند.

وی افزود: هزینه کردن در شهرداری‌ها تا حدودی مشخص است و در بخش درآمد، باید دارای چند شاخصه مهم مانند ثبات، مطلوبیت، انعطاف و قانونی بودن وجود داشته باشد اما بعضی از درآمدهای شهرداری‌ها قانونمند حاصل نمی‌شود و مردم در این مورد حساس هستند.

این مسؤول اضافه کرد: تخلف‌هایی که در شهرداری شهر صدرا انجام‌ شده بر همین اساس بوده و نظارتی بر موضوع درآمدهای آن نبوده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری فارس بیان کرد: ما در شهر صدرا چهار پرونده را به‌صورت اتفاقی بررسی کردیم که در تمام آن‌ها تخلف شده بود، به‌عنوان‌مثال در پرونده‌ای که یک میلیارد عوارض داشت فقط 70 میلیون تومان از صاحب آن دریافت که همان مبلغ نیز پرداخت‌ نشده و یک فیش بانکی جعلی در پرونده قرار داده شده بود.

به گزارش جوان، با حضور برخی از مسؤولان استان فارس، عباس ملک‌زاده به‌عنوان شهردار جدید شهر صدرا معرفی و از زحمات هشت‌ماهه مسعود طهماسبی سرپرست پیشین شهرداری این شهر تقدیر شد تا پس از قائدی و طهماسبی، سومین نفری باشد که کم‌تر از یک‌سال به‌عنوان شهردار صدرا معرفی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر