کد خبر: 811843
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۶ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد، در آستانه جشن عاطفه‌ها و آغاز سال تحصیلی جدید خواستار کمک‌های مردمی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۶ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد، در آستانه جشن عاطفه‌ها و آغاز سال تحصیلی جدید خواستار کمک‌های مردمی هستند.

عباس اهرابی با بیان اینکه جشن عاطفه ها حس نوع دوستی را دردانش آموزان را تقویت میکند افزود:هدف از برگزاری جشن عاطفه ها ترویج فرهنگ انفاق,احسان,ونهادینه کردن این موضوع بین نونهالان ونوجوانان آینده است .

وی با بیان اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌هادر ۲۵ شهریور ماه و مرحله دوم آن 10 مهر ماه در مدارس استان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد : هدایای جمع آوری شده در این دو مرحله بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان تقسیم می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای نخستین بار در سال جاری خبر داد و افزود: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان مورد نظر خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

عباس اهرابی بابیان اینکه هرساله کمک‌های مردمی در قالب پایگاه‌های نیکوکاری انجام می‌گرفت، تصریح کرد: امسال این پایگاه‌ها حذف‌شده اند و سعی بر آن است تا کمک‌ها مردمی از طریق شماره‌ حساب و درگاه‌های اینترنتی جذب شود.

وی یادآور شد: علاوه بر این ، 71 مرکز نیکوکاری واقع در محلات کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان را جمع آوری می کنند و بیش از 100 هزار پاکت نیکوکاری نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی در بین مدارس توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با تأکید بر اینکه اعتبارات دولتی پاسخگوی حداقل نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیست، تصریح کرد: حدود سه هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز ساکن مناطق محروم، تحت حمایت کمیته امداد می باشند که تاکنون مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبارات دولتی برای هزینه پوشاک و ۱۵۰ میلیون تومان برای هزینه لوازم‌التحریر این دانش‌آموزان اختصاص‌یافته است.

عباس اهرابی میزان کمک های مردم استان در سال گذشته را 630 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: پیش بینی می شود در سال جاری حدود یک میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون١٠ درصد جمعیت خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند که ٧۵هزار نفر به صورت مستقیم خدمات دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان شماره حساب ١۴٠٠۵٠٨٠٠۴٠ نزد بانک مسکن به نام کمیته امداد خراسان شمالی را برای جذب کمک‌های مردم نوع دوست و خیر خراسان شمالی در جشن عاطفه‌ها، اعلام کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار