کد خبر: 814174
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
آیت‌الله ایمانی تأکید کرد
نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: در این استان مناطقی وجود دارد که از محرومیت ویژه‌ای برخوردار است و نیاز به شناسایی و توجه جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی دارد.
عزیزالله قهرمانی

به گزارش جوان آنلاین از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در حاشیه بهره‌برداری از چند فضای آموزشی همزمان با سراسر کشور و پخش از طریق ویدئوکنفراس با بیان این‌که در این استان مناطقی وجود دارد که از محرومیت ویژه‌ای برخوردار است و نیاز به شناسایی و توجه جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی دارد در سخنانی اظهار داشت: با توجه به مشکلات و معضلات پیش روی این استان، همچنین کمبود فضاهای آموزشی و دینی باید بستری فراهم شود تا نیازهای فارس کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: از بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام درخواست می‌شود که با تخصیص اعتبار نسبت به کمبودهای فضاهای آموزشی و دینی در این استان اقدام کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری نیز در پیامی از طریق ویدئو کنفرانس از اختصاص اعتباری افزون‌بر 270 میلیارد تومان از سوی بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام به استان فارس خبر داد.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی اظهار داشت: فارس استانی فرهنگی و با داشتن شاعرانی مانند حافظ و سعدی در جهان مطرح است و باید برای برطرف کردن محرومیت در مناطق کم‌برخوردار این استان گام برداشت.

وی با اشاره به این‌که استان فارس قطب کشاورزی کشور است و سهم بزرگی در خودکفایی محصولات سردسیری و گرمسیری دارد، افزود: محرومیت‌زدایی باید اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد تا فارس بتواند در زمینه خودکفایی گام‌های اساسی و تعیین‌کننده بردارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر