کد خبر: 815762
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از محور آوج به رزن طرح‌ها و مطالعات انجام شده از سوی مشاور برای تعریض و بهسازی این مسیر را مورد بررسی و توجه قرار داد.

امیر امینی در حاشیه بازدید از محور آوج به رزن و بررسی و توجه طرح‌ها و مطالعات انجام شده از سوی مشاور برای تعریض و بهسازی این مسیر در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین در قزوین با اشاره به کوهستانی و حساس بودن این محور اظهار داشت: در صورت تعریض و بهسازی قطعه 10 کیلومتری باقی مانده در بین شهرهای آوج و رزن، کل مسیر قزوین – همدان چهارخطه شده و عملیات راهسازی در این محور تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین مناقصه را برگزار کرده و هم‌اکنون طرح و مطالعات هم در مراحل پایانی قرار دارد، افزود: موارد و بحث‌هایی فنی در موضوع انتخاب مسیر وجود داشت که در بازدید امروز مورد بررسی و توجه قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: عملیات چهارخطه‌سازی پروژه از بخش انتهایی حوزه استان قزوین به طول حدود 5 کیلومتر به زودی آغاز می‌شود و البته کار در این منطقه با توجه به برودت بسیار هوا و کوهستانی بودن مسیر دشوار است.

امینی در خصوص پنج کیلومتر دیگر هم عنوان کرد: در مورد مابقی مسیر هم با توجه به موقعیت خاص آوج پیشنهاد ما این است که به جای تمرکز روی ورودی و خروجی کار اجرای کمربندی این شهر آغاز شود.

وی ادامه داد: این کمربندی علاوه بر اینکه محور برون شهری را چهارخطه می‌کند، ورودی و خروجی شهر را هم با توجه به شیب‌های موجود ساماندهی کرده و ایمنی را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید انجام شده از سه‌راهی رحیم‌آباد در شهرستان تاکستان هم گفت: ترافیک محور شهرهای منتهی به بویین‌زهرا از این سه‌راهی وارد محور پرتردد قزوین همدان شده و از آنجا نیز به شهرهای مختلف سرازیر می‌شود که این موارد حجم خودروها در این بخش را فراوان کرده است.

امینی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مسیر مقرر شد بحث اجرای تقاطع غیرهمسطح در دستور کار قرار گرفته و کارهای مطالعات و برآورد هزینه آن انجام شود.

وی بیان کرد: با اجرای این تقاطع ورود و خروج از سمت رحیم‌آباد ایمن‌تر شده و آشکارسازی مسیر به خصوص در شب را به همراه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر