کد خبر: 815765
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
معاون جمعیت هلال‌احمر قزوین عنوان کرد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده به محل حادثه در هفته گذشته برابر 31 تیم است.

حکمت‌الله هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین در قزوین با اشاره به عملیات انجام شده در یک هفته گذشته اظهار داشت: مجموع حوادث روی داده در هفته گذشته برابر 27 مورد است.

وی افزود: از مجموع 27 مورد حوادث صورت گرفته، 19 مورد مأموریت جاده‌ای، 7 مورد خدمات حضوری و یک مورد مأموریت صنعتی و کارگاهی انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین بیان کرد: مجموع مصدومان در یک هفته گذشته برابر 51 نفر بوده که 23 نفر به مراکز درمانی منتقل و 6 نفر هم سرپایی درمان شده‌اند.

هاشمی عنوان کرد: مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده برابر 31 تیم در قالب 22 دستگاه آمبولانس و 78 نیروی عملیاتی است.

وی اضافه کرد: همچنین در یک هفته گذشته، 4 مورد عملیات نجات افراد انجام شده است که میانگین زمان اعلام تا حضور در صحنه عملیات جاده‌ای بازه زمانی 6 دقیقه را به خود اختصاص می‌دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین تصریح کرد: حضور به موقع در صحنه حوادث، ارائه خدمات مناسب برای نجات جان انسان‌ با توجه به رویکردهای این جمعیت مبنی بر ایجاد بشردوستی و حس همنوعی را همواره در مبنای فعالیت خود قرار می‌دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر