کد خبر: 817200
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
مسابقات شطرنج سریع جام کاسپین قزوین با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش جوان آنلاین از قزوین، رقابت‌های شطرنج جام کاسپین که در طول سال‌های گذشته همواره با شرکت شطرنج‌بازانی از استان قزوین و ورزشکارانی از استان‌های همجوار از جمله استان‌های زنجان، البرز، گیلان، تهران، همدان، مرکزی و قم و برخی از استان‌های دیگر به میزبانی قزوین برگزار شده است، این بار هم به مانند سال‌های گذشته با حضور شطرنج‌بازانی از قزوین و استان‌های زنجان، البرز، تهران و خراسان شمالی برگزار شد.

رقابت‌هایی که با برنامه‌ریزی مسؤولان هیأت شطرنج استان قزوین در طول سال‌های اخیر همواره به شکلی منظم برگزار شده است تا بتواند شطرنج‌بازان قزوینی را در مسیر مسابقه قرار دهد.

هیأت شطرنج استان قزوین به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده است که در طول سال قزوین میزبانی از مسابقات مختلف ورزشی را عهده‌دار شود، مسابقات شطرنج رد‌ه‌های سنی، رقابت‌های شطرنج پیشکسوتان کشور و میزبانی از مسابقات لیگ‌های باشگاهی کشور در کنار سایر مسابقات شطرنج سریع و رقابت‌های شطرنج جام شهیدرجایی تنها گوشه‌هایی از مسابقاتی است که در طول سال‌های اخیر به میزبانی قزوین برگزار شده است.

اما رقابت‌های شطرنج جام کاسپین چند سالی می‌شود که با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم مسؤولان هیأت شطرنج در قزوین برگزار می‌شود و استان قزوین میزبانی از این رقابت‌ها را بر عهده دارد.

رئیس هیأت شطرنج استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوان آنلاین در قزوین با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره رقابت‌های شطرنج جام کاسپین در قزوین اظهار داشت: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و شرکت‌کنندگان حاضر در این مسابقات از توانایی‌های بالایی برخوردار بودند.

یارویس مسکینی افزود: در این رقابت‌ها میثم خطیبی شطرنج‌باز زنجانی موفق شد سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

وی عنوان کرد: حسن مهدوی و محمدرضا عابدی دیگر شطرنج‌بازان قزوینی هم به ترتیب عناوین دومی و سومی را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیأت شطرنج استان قزوین خاطرنشان کرد: مهدی مرشدی از زنجان و رادمان مازندرانی، آبتین عطاخان و محمد حجی‌زاده هر سه شطرنج‌باز قزوینی هم عناوین برتر بخش‌های مختلف این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، رقابت‌‌های شطرنج جام کاسپین با شرکت 41 شطرنج‌باز در خانه شطرنج قزوین برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر