کد خبر: 823479
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
فرمانده سپاه جهرم خبر داد
فرمانده سپاه جهرم از اجرای 500 ویژه‌برنامه در هفته بسیج در این شهرستان با عنوان «بسیج، انقلابی و خدمتگزار» خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین از جهرم، محمدصادق شادمند در یک نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: جوانان برومندی به تبعیت از امام حسین (ع) و در دفاع از خواهر بزرگوارش و تنها حافظ و پاسدار قیام خونین کربلا حضرت زینب (س)، به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند که عشق به اهل‌بیت در وجودشان و رشادت و دلیری در خونشان غوطه‌ور است.

شادمند افزود: ما بسیجیان و پاسداران بر این باوریم که وعده خداوند محقق خواهد شد و بار دیگر حق بر باطل چیره می‌شود.

وی گفت: هفته بسیج از سی‌ام آبان‌ماه همزمان با اربعین حسینی با شرکت گسترده بسیجیان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی با شعار بسیج، پژواک ندای زینب آغاز و تا ششم آذرماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه جهرم برنامه‌های هفته بسیج را در دو بخش پیش از شروع هفته بسیج و برنامه‌های در طول این هفته عنوان و تصریح کرد: آماده‌سازی تولیدات فرهنگی هنری ازجمله ساخت مستند، سرود، کلیپ و گرافیک و ... برای پخش در رسانه‌های محلی و سراسری، فضاسازی سطح این شهرستان با استفاده از تابلوها و بیلبوردها و... متناسب با ایام اربعین و هفته بسیج، تهیه و ارسال محتوا برای شبکه روشنگری و برنامه بصیرتی و برنامه‌ریزی جریانی در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

وی افزود: ازجمله برنامه‌هایی که در طول هفته بسیج از سی‌ام آبان‌ماه تا ششم آذرماه برگزار می‌شود می‌توان به شرکت در مراسم زیارت اربعین و سینه‌زنی، برگزاری یادواره شهدا ازجمله شهدای مدافع حرم، شهدای فرهنگی، شهدای مهندسین و ...، نشست‌های روشنگری و سیاسی با موضوع روز داخلی و جهانی توسط هادیان سیاسی، دیدار با ائمه جمعه، حضور نخبگان بسیجی در مدارس و دانشگاه‌ها برای سخنرانی و تبیین گفتمان انقلابی‌گری اشاره کرد.

این مسؤول در ادامه گفت: دیدار با خانواده شهدا، اجرای مسابقات ورزشی، اعزام تیم‌های بهداشتی به مناطق محروم، برپایی مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه، راه‌اندازی کمپین با عنوان هرروز از هفته بسیج نیز از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده در این هفته در جهرم است.

وی همچنین نشست اساتید با امام‌جمعه، تجلیل از بسیجیان بخش‌های مختلف، عیادت از بیماران، حضور در بازار و مغازه‌های سطح شهر برای اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر، غبارروبی گلزار شهدا، پیاده‌روی و کوهنوردی، برگزاری دعای ندبه، تجمع بسیجیان به‌صورت سازمان‌یافته پیش از نماز جمعه و شرکت در نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه استکبارستیزی و همایش مبارزه با اشرافی‌گری و فساد، محفل انس با قرآن، شب‌شعر،  همایش حلقه‌های صالحین و ... اشاره کرد که در ایام هفته بسیج در پایگاه‌ها و حوزه‌های مختلف این شهرستان اجرا می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر