کد خبر: 824783
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان در بازدید از پروژه فولاد شادگان گفت: فاز نخست پروژه فولاد سازی شادگان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

غلامرضا شریعتی در سفر شهرستانی خود به شهرستان شادگان در بازدید از روند تکمیل پروژه فولاد شادگان گفت:بخش احیای این کارخانه تا پایان امسال به بهره برداری رسیده و محصول آن به بازار ارائه می شود.

وی با تاکید بر لزوم سرعت بخشی ساخت فاز دوم این کارخانه در بخش فولاد سازی نیز، گفت:تولید سالانه این کارخانه در بخش احیاء، یک میلیون تن فولاد است و این مهم باید به سرعت انجام شود تا افراد و کارگران که در زمینه راه اندازی سیستم آهن اسفنجی مشغول هستند بیکار نشده و مشغول ساخت فاز بعدی کارخانه شوند.

استاندار خوزستان گفت:صنایع فولاد خوزستان به عنوان سهامدار اصلی شادگان است و با توجه به برنامه ای 10 ساله برای تولید چهار میلیون تن فولاد در این کارخانه، باید واحدهای آن را یکی پس از دیگری طراحی کنند تا وارد مدار تولید شوند.

شریعتی تصریح کرد:امیدواریم برنامه ریزی ها به گونه ای باشد تا شاهد به بهره برداری رسیدن دو واحد همزمان از این کارخانه باشیم تا افراد بیشتری از منطقه مشغول کار شوند و با سرعت بیشتری این سرمایه گذاری به نتیجه برسد تا روند توسعه کشور به سرعت طی شود.

استاندار خوزستان افزود:با تحقق هدف نهایی کارخانه در تولید چهار میلیون فولاد، مستقیم نزدیک به سه هزار نفر اشتغالزایی خواهیم داشت و همچنین به صورت غیر مستقیم نیز برای افراد بیشتری اشتغالزایی می شود.

شریعتی افزود:سایر مشاغل مانند گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و مشاغل دیگر نیز می تواند در رفع بیکاری جوانان شادگان تاثیر مثبتی داشته باشد و شادگان می تواند نقش مهمی در توسعه منطقه داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر