کد خبر: 847711
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان
40 مدرسه با هزینه 9 میلیارد و 900 میلیون تومان در خراسان شمالی در حال اجراست.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: از 11 میلیارد تومانی که خیّران در هجدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز تعهد کرده بودند تاکنون 40 طرح با هزینه 9 میلیارد و 900 میلیون تومان در حال اجراست.

ابوالقاسم بابایی با بیان اینکه پارسال 90 درصد تعهدات خیران مدرسه ساز استان محقق شد، افزود:  11طرح خیّر ساز،  مهر امسال به بهره برداری می رسد.

وی میانگین هزینه ساخت هر کلاس درس را 110 تا 150 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بزرگترین مجتمع فراگیر کانون پرورش فکری کودکان در مساحت سه هزار متر مربع با هزینه چهار و نیم میلیارد تومان مهرماه امسال در بجنورد به بهره برداری می رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به اجرای 27 طرح نوسازی و تخریب و بازسازی 17 مدرسه از محل اعتبارات سفر رهبری و بنیاد برکت اشاره کرد و افزود: تاکنون 100 میلیارد تومان از این محل جذب شده و چند طرح دیگر هم با اعتبار 32 میلیارد و 800 میلیون تومان در حال اجراست.

بابایی از برگزاری نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز، چهارم اردیبهشت با رویکرد ایمن سازی مدارس در خراسان شمالی خبر داد و افزود: امیدواریم در این جشنواره نیز مشارکت خیّران را به نحو مطلوب جذب کنیم.

استان خراسان شمالی 164 هزار دانش آموز دارد که در دو هزار آموزشگاه تحصیل می کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار