کد خبر: 877233
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر خبر داد
مهرزاد آسایش ظهر امروز در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر ساماندهی متکدیان مهاجر که چهره شهر را مخدوش کرده است اظهار داشت: تکدی‌گری یکی از آسیب‌های اجتماعی است که در بروز و اشاعه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دیگر تاثیرگذار است.

وی با اشاره به مخدوش شدن چهره شهر با حضور متکدیان مهاجر افزود: این روزها خیابان‌های شهر بوشهر بخصوص چهار راهها و نقاط پرتردد شهر متکدیان مهاجران زیادی رو پذیرا است، حضور این افراد  سبب مخدوش شدن چهره  شهر شده است.

نایب رئیس شورای شهربوشهر با اشاره به اینکه بیشتر متکدیان از استان‌های دیگر هستند خاطر نشان کرد: در بین متکدیان افرادی اهل کشورهای پاکستان ، افغانستان و دیگر نقاط هم دیده می‌شود و  برخی از آنها با به تن کردن لباس‌های کهنه و پاره به کودکان چنان صحنه‌هایی را ایجاد می‌کنند تا هر رهگذری متاثر و تسلیم به پرداخت کمک شود.

آسایش با تاکید بر ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان در شهر بوشهر گفت: برخی از این متکدیان حامل بیماری‌های خطرناکی هستند و سلامتی دیگر شهروندان بوشهری را به خطر می‌اندازند.

وی با بیان اینکه بیشتر متکدیان زنان و کودکان تشکیل می‌دهند تصریح کرد: متکدیان در سطح شهر بوشهر علاوه بر آسیب‌های اجتماعی در نازیبا کردن چهره شهر نیز تأثیرات بسیار زیادی دارد و عدم رسیدگی به این معضل عواقب زیان باری را بدنبال دارد.

نائب رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: توجه بیشتر مسئولان فرمانداری، شهرداری، بهزیستی و نیروی انتظامی طلب می‌کند تا دیگر شاهد حضور بی شمار افراد متکدی و محتاج کمک‌های خیابانی بدین شکل ناخوشایند نباشیم .

آسایش با تاکید بر ساماندهی متکدیان در قالب گرم‌خانه‌ها و مراکز نگهداری آسیب‌دیدگان اجتماعی افزود: هر مسئله‌ای که سبب بر هم زدن نظم  و سیما و منظر شهری می‌شود باید کنترل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها