کد خبر: 889898
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان تاکید کرد
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: وقتی یک مسوول رده بالایی به کاشان سفر می کند باید مسوولان شهر با یکدیگر متحد و هماهنگ باشند تا با برگزاری جلسات مشترک موانع کاری را با نگاهی به آینده حل کنند.
علی رسول زاده در بیست و دومین نشست رسمی شورای شهر کاشان که با حضور اعضای شورای شهر کاشان و اعضای شورای شهر نوش آباد برگزار شد گفت: اولین حضور استاندار جدید دولت دوازدهم در کاشان مصادف شد با عدم حضور امام جمعه در شهر و تداخل دو جلسه شورای اداری شهرستان و همایش خاندان غفاری که مشکلاتی برای برگزارکنندگان به وجود آورد.
وی با بیان اینکه دکترمهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان در شورای اداری شهرستان مواضع صریح و روشنی درباره مشکلات کاشان بیان کردند، افزود:وقتی یک مسوول رده بالایی به کاشان سفر می کند باید مسوولان شهر با یکدیگر متحد و هماهنگ باشند تا با برگزاری جلسات مشترک موانع کاری را با نگاهی به آینده حل کنند.
وی تصریح کرد: برخی اشکالات شهر به خود مسئولانش برمی گردد به گونه ای که حضور شهردار کاشان که از تمام جریانات شهر مرتبط با حوزه شهرداری آگاه است در هنگام سفر استاندار نادیده گرفته می شود.
رئیس شورای شهر کاشان تصریح کرد: ارتقا کاشان با سربلندی تمام شهرهای منطقه همراه است که نوش آباد با داشتن پتانسیل های گردشگری ، آیین های عاشورایی و بحث راه و ارتباطات شهر نقش مهمی درمنطقه فرهنگی کاشان بزرگ محسوب می شود.
 
حسینعلی وکیل نایب رئیس شورای شهر کاشان نیز اظهار کرد: حوزه فرهنگی کاشان گستره ی زیادی دارد و باید با تقویت ارتباطات موجب انسجام بیشتر این حوزه شد تا پارگی های تقسیمات سیاسی کمرنگ شود و زمینه های لازم را برای استان کاشان فراهم کنیم.
رئیس کمیسیون عمرانی و فنی شورای شهر با بیان اینکه موضوعات مرتبط با راهسازی یک معضل جدی در منطقه کاشان است، افزود: موضوعات کمربندی کاشان،بلوار کویر، رینگ کاشان باید هرسه مورد دیده شود.
وکیل گفت: مشکلات کمربندی محور آران و بیدگل شدیدتر از نوش آباد است زیراهمه ماشین ها به خیابان کم عرض کارگر می رسند که برای حل مشکلات ترافیکی نیازمند آزادسازی قابل توجهی بوده و باید در محور جاده علی آباد و نصرآباد یک پل جدید تعریف شود.
 
مجید شمس خزانه دار شورای شهرکاشان نیز در این نشست با بیان اینکه ارتباطات جاده ای موجب افزایش تعاملات در منطقه فرهنگی کاشان می شود،افزود: پل زیرگذر نوش آباد یک موضوع فنی است چون این پروژه  از سمت کاشان قراراست به خیابان کارگر و دسترسی به میدان زجاجی داشته باشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا تصریح کرد: الان بحث بودجه 97 در کمیسیون تلفیق مطرح است و این مجموعه یک ردیف ملی دارد که نقش فرمانداران کاشان و آران و بیدگل و نماینده مردم در مجلس برای پیگیری اختصاص بخشی از بودجه ملی را به این زیرگذر می طلبد.
شمس درباره حضور استاندار اصفهان در کاشان گفت: حضور وی صرفا به دعوت حجت الاسلام یونسی برای شرکت در همایش خاندان غفاری بود ولی مدیران کاشان تلاش کردند نهایت استفاده ازحضور ایشان را در شهر داشته باشند.
 
مصطفی کردمیل عضو شورای شهر کاشان نیز گفت:هرچه امکانات در منطقه بیشتر شود مردم بیشتر منتفع می شوند ولی باید موقعیت و توان مالی شهرداری ها هم در انجام کارها دیده شود.
کردمیل افزود: دسترسی پل زیرگذر نوش آباد به میدان شهید زجاجی وقتی مطرح می شود بایدنحوه برگشت آن نیز دیده شود و به گونه ای طراحی شود که درهنگام دسترسی به انتهای خیابان کارگر بار ترافیک شهر را کم کند.
 
سیدمهدی ناظم رضوی عضو شورای شهر کاشان با تاکید بر اینکه پل کنارگذر نوش آباد پروژه مهمی است، اظهارداشت: با توجه به تعاملات گردشگری دو شهر نصب نماد شهری کویر اقدام خوبی است که باید با کمک شهرداری کاشان برای ایجاد آن پیگیری های لازم شود.
 
عفت پدرام فر رئیس کمیسیون انرژی،آب و محیط زیست شورای شهر با تشکر از مواضع صریح شورای شهر در رابطه با حماسه 9 دی افزود: انتظار داشتم مهرعلیزاده استاندار اصفهان که نماینده دولت می باشد زودتر به کاشان سفر می کرد تا در رابطه با حل مشکلات و مسائل شهر گفت وگو کنیم.
وی افزود:معلمان طرح حمایتی 13ماه است که حقوق نگرفته اند و فرماندار کاشان بعنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان باید از  استاندار در این زمینه کمک بخواهد.
پدرام فر خاطرنشان کرد: شورای شهر پیگیر مشکلات مردم است و باید تمام مسوولان شهرستان دو ماه یک بار نشست مشترکی برای بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برگزار کنند.
 
همچنین اعضای شورای شهر نوش آیاد در این نشست علاوه بر تسریع در حل مشکل احداث پل زیر گذر نوش آباد در زمینه های گردشگری ، آیین های عاشورایی، احداث نماد شهری کویر و برگزاری نشست های مشترک بیشتر برای حل مشکلات منطقه را خواستار شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر