کد خبر: 897847
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت
هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت با اهدا لوح تقدیر و تندیس بخش حوزه علوم انسانی به شرکت گاز خراسان رضوی به کار خود پایان داد.

در آیین پایانی این جشنواره که باحضور حبیب الله بیطرف، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری برگزار گردید شرکت گاز خراسان رضوی موفق شد به عنوان تنها شرکت گاز استانی لوح تقدیر و تندیس پروژه پژوهشی برتر علوم انسانی وزارت نفت را از آن خود کند.

در این جشنواره،  بیش از 850 طرح ارسالی در دو حوزه پژوهش فنی و علوم انسانی به مدت ۷۰۰ نفر ساعت مورد داوری قرار گرفت که در این بین 14 اثر مورد تقدیر واقع شد.

گفتنی است؛ شرکت گاز خراسان رضوی طی چند سال گذشته موفق به کسب عناوین گوناگونی در حوزه های مختلف پژوهشی از جمله دستگاه برتر پژوهشی وزارت نفت و عنوان پژوهشگر برتر شده است.

سیاست راهبردی وزارت نفت تقویت زمینه پژوهش و فناوری است

در ابتدای این مراسم، حبیب الله بیطرف معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: سیاست راهبردی وزارت نفت تقویت زمینه پژوهش و فناوری است که هم در درون وزارت نفت و هم در صنایع و شرکت‌های وابسته به خوبی به این موضوع توجه می‌شود.

وی افزود: ساختار جدید فناوری و پژوهش در وزارت نفت تدوین و طراحی شده و نقش هر یک از اجزا مشخص شده است. تببین صحیح ماموریت‌ها و برنامه‌های هر یک از دستگاه‌ها در این زمینه بسیار مهم است.

بیطرف با بیان اینکه پیشبرد اهداف انقلاب نیازمند پیشرفت است و باید در عرصه فناوری حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: جذب و توسعه فناوری و ارتقای ظرفیت‌ها و توانمندی شرکت‌های داخلی با جدیت دنبال می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار