کد خبر: 898922
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
معاون شهردار:
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت:امسال 11 بوستان برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در این شهر در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت:امسال 11 بوستان برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در این شهر در نظر گرفته شده است.

اسماعیل موحدی نژاد افزود: بوستان های دولت، غدیر، خلیج فارس، شهید دباغیان، ولایت، کپشکن، گل ها، جهانگردی، شورا و بوستان های شب یک و 2 در بندرعباس آماده پذیرایی از گردشگران است.
وی بیان داشت: شهر بندرعباس هر ساله به لحاظ داشتن جاذبه های طبیعی، گردشگری، اقتصادی و تجاری و همچنین به عنوان گلوگاه سفر به قشم و هرمز شاهد حضور میلیون ها مسافر است و جمعیت این شهر با سرازیر شدن مهمانان نوروزی به 2 برابر می رسد که نیاز به تمهید و برنامه ریزی بیشتری است.
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: براساس تصویب نامه وزیران، میزبانی از میهمانان نوروزی در دستور کار دولت قرار گرفت و شهردار بندرعباس به عنوان رئیس کمیته اسکان و رفاه گردشگران و مسافران نوروزی بندرعباس مسئولیت این مهم را بر عهده دارد.
موحدی نژاد بیان کرد: یکی از مطالبه های منطقی مردم، جلوگیری از نصب چادر در ساحل شهر بندرعباس است که به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر شهروندان، در این زمینه اقدام لازم صورت می گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر