کد خبر: 902502
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از ایجاد غرفه کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

مصطفی جوادی مقدم در نشست هم اندیشی با ناشران کتاب کاشان گفت: با توجه به معرفی کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران یک روز از نمایشگاه بین المللی کتاب را به نام کاشان معرفی خواهد شد که باید خود را در برای بزرگترین رویداد فرهنگی کشور آماده کنیم.

وی افزود:معرفی غرفه های ناشران کتاب، اطلاع رسانی درباره کاشان بعنوان پایتخت کتاب ایران و حداقل دو برنامه جنبی روزانه در غرفه کاشان و سرای اهل قلم از برنامه های اصلی کاشان در نمایشگاه بین المللی کتاب ایران هدفگذاری شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد: برنامه ریزی مناسب برای تولید محتوا در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب مانند رونمایی کتاب، نقد کتاب، جشن امضاء و تجلیل و نشست با مفاخر ادبی و نویسندگان در غرفه و سرای اهل قلم اتخاذ شود.

جوادی مقدم با تاکید بر همفکری همه جانبه در اجرای برنامه های غرفه کاشان در نمایشگاه بین المللی کتاب ایران گفت: حضور پررنگ انتشارات، همکاری شهرداری و سایر ادارات مانند آموزش و پرورش می تواند در حضور باشکوه تر غرفه کاشان در این رویداد ۱۰ روزه کمک کند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر