کد خبر: 905609
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
بسیج و سپاه بعنوان نهادی مردمی، بدون هیچ وابستگی سیاسی و جناحی در مسیر صیانت از ارزشها، خدمت به مردم و تبعیت از ولایت گام برمی دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج)قزوین  به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی درنشست خبری با خبرنگاران در سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: مهمترین ویژگی طرح های بسیج سازندگی این است که با کمترین هزینه و سریعترین زمان اجرا می شود و معمولا در مناطقی است که کمتر پیمانکاری رغبت می کند حضور یابد و برایش صرفه اقتصادی ندارد که در آن مشارکت کند.

وی افزود: بسیج و سپاه بعنوان نهادی مردمی، بدون هیچ وابستگی سیاسی و جناحی در مسیر صیانت از ارزشها، خدمت به مردم و تبعیت از ولایت گام برمی دارد. سپاه و بسیج در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن نیز در عبور کشور از مشکلات نقش مهمی ایفا کرد و توانست در مقابل توطئه دشمنان بایستد و آنها را خنثی کند.

طرح های بسیج سازندگی با کمترین هزینه و سریعترین زمان اجرا می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین بیان کرد: یکی از ویژگی های بسیج و سپاه این است که وابسته به هیچ جناح و حزبی نیست و کسی نیز نمی تواند آن را به نام خود مصادره کند و این نهاد افتخار دارد تنها سرباز ولایت است و از این جایگاه دستور می گیرد تا به مردم خدمت کند.

وی اضافه کرد: بسیج با روحیه انقلابی خود و برای زدودن چهره فقر و محرومیت از مناطق روستایی و دورافتاده کشور احساس رسالت کرده و در دوره سازندگی نیز برای عمران کشور وارد کار شده و توانسته در مناطقی که کمتر کسی رغبت حضور دارد کارهای عمرانی انجام دهد.

سرهنگ طاهرخانی تصریح کرد: بسیج سازندگی در راستای خدمت رسانی و زدودن چهره فقر توانسته خدمات ارزشمندی را صورت دهد و با امضاء تفاهم نامه با دستگاههای اجرایی نسبت به اجرای طرحها اقدام کند.
 
وی گفت: ما در بسیج و سپاه نگاه سیاسی نداریم و هر دولتی سرکار باشد کمک می کنیم تا در عمران وآبادانی گامهای موثری برداشته شود.

وی از خدمت رسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه هم خبرداد و گفت: بسیج سازندگی استان قزوین همچنان در حال حدمت رسانی در استان کرمانشاه است و تا تکمیل طرحها و اسکان دائم زلزله زدگان و اتمام طرح های موظف خود در منطقه حضور دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر