کد خبر: 909094
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
مدیرامور آب و فاضلاب بندرگز:
مدیرامور آب و فاضلاب بندرگز از شستشوی 3 هزار و 800 متر از شبکه توزیع آب شرب شهرهای بندرگز و نوکنده در دوماه گذشته شستشو شد.

"زین العابدین محمدی" در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر، ارتقاء سطح بهداشت و کیفیت آب مصرفی مشترکین شستشو و گندزدایی شبکه توزیع آب بنحو کاملا فنی و اصولی انجام شده است.

به گفته وی، شستشو و لایروبی شبکه های آب شرب از اولویت های مهم کاری آبفا گلستان و در راستای خدمات بهتر به شهروندان می باشد.

محمدی با بیان اینکه تعویض کنتورهای خراب و فرسوده مشترکین با هدف کاهش هدررفت آب و حفظ سرمایه های ملی انجام می شود، تصریح کرد: در این مدت 189 کنتور خراب و فرسوده تعویض شده است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های انجام شده در بخش بهره برداری اظهار داشت: 490 مورد کلرسنجی و رفع 79 مورد اتفاقات خط انتقال، شبکه و انشعاب در شهرهای بندرگز و نوکنده از جمله فعالیت های انجام شده می باشد.

مدیرامور آب و فاضلاب بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در حوزه فاضلاب پرداخت و گفت: در مدت مذکور 6 هزار و 650 متر از شبکه فاضلاب با هدف جلوگیری از رسوب گذاری، جلوگیری از ایجاد شرایط بی هوازی و انتشار بو در شبکه فاضلاب شستشو شده است.

وی نگهداری بهینه شبکه فاضلاب، کاهش حوادث احتمالی، جلوگیری از پس زدن فاضلاب به سیفون های خانگی و افزایش رضایتمندی مشترکین را از دیگر اهداف طرح عنوان کرد و افزود: 20 مورد رفع گیر شبکه و انشعاب فاضلاب، 33 مورد همسطح سازی و مرئی نمودن دریچه منهول فاضلاب از فعالیت های انجام شده در بخش فاضلاب می باش

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر