کد خبر: 910633
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
هوشیار طهماسبی

کاری که یاشار سلطانی کرد یا بعضی خبرنگاران جسور انجام میدهند اگر در کشور آمریکای جهانخوار ! یا کشورهای اروپایی کافر انجام شود حدود 20 درصد قیمت فساد یا اختلاس را بعنوان جایزه به خبرنگاری که ان تخلف را افشا کرده باشد پرداخت میکنند ، اما در کشور ما افشا کننده باید منتظر عواقب و تبعات اقدام خود  باشد !!  در ایران ما اگر خبرنگاری مطلبی یا انتقادی را منتشر کند انواع تهمت ، تهدید و فشارها را باید بجان بخرد !! وقتی میگوییم مطبوعات و رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند واقعیتی است که متاسفانه ما آن را در رسانه های دیگر کشورها میشنویم !! و در کشورمان کمتر دیده ایم !!

دلیل آوردن اسم یاشار سلطانی در ابتدای مطلب بخاطر این بود که بگویم اینبار ایشان در فضای مجازی مطلبی را منتشر کرده اند که امیدواریم صحت نداشته باشد ! وی گفته است پیام رسان سروش که تبلیغات زیادی برای پیوستن مردم و کوچ از تلگرام به آن صورت میگیرد مدیر عاملش جناب آقای محمدرضا علی عسگری آقازاده علی عسگری رئیس خیلی محترم صدا و سیمای کشور است !!

وقتی مدتهاست سخن از ژن های خوب و درد بی درمان آقازاده و خانم زاده در رسانه ها و مردم میشود مدیرعامل یک پیام رسان فرزند یک مسئول باشد اعتماد عمومی به شدت لطمه میخورد ! وقتی صدها میلیون تومان انواع کمک به یک پیام رسان میشود و صدا و سیما حمایت های فراوان میکند پس جوانان تحصیلکرده ای که آقازاده نیستند و  شغلی ندارند چکار کنند؟! پس جوانانی که نه زندگی دارند و نه شغلی جهت امرار معاش و .. چگونه روزگار بگدرانند؟؟

وقتی آقای نماینده مجلس برادر زاده اش را به انحاء مختلف به این سازمان و آن اداره تحمیل میکند تا استخدامش کنند جوانان تحصیلکرده ای که عمو یا پدرشان مسئول یا مدیر  نیستند  چکار کنند؟؟ وقتی استاندار سابق بستگان نزدیکش را در ادارات استخدام نمود چه انتظاری از سایر مدیران جز میتوان داشت؟ مگر با پارتی بازی و ژن خوب در استان برخوردی صورت گرفته  که اکنون با فلان نماینده یا فلان مدیر شود؟!

سخن آخر اینکه عدالت اجتماعی را کجا پیدا کنیم؟ آیا عدالت اجتماعی واژه زیبایی است که فقط باید آن را به خورد مردم مستضعف و محروم جامعه داد ؟ یا مدیران مان هم باید به آن پایبند باشند؟ قبول کنیم ظاهر امروز جامعه ما باطن مسئولان و مدیران گذشته و حال ما است که متاسفانه میبینیم !!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر