کد خبر: 914571
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
سرپرست دفتر حقوقي دانشگاه علوم پزشكي كاشان، از پلمپ مراكز دندانپزشكي و دندانسازي بدون مجوز در اين شهرستان واقع در محدوده شهرك خاتم الانبياء( مسكن مهر) خبر داد.

رضا كردي، به فعاليت غيرقانوني اين واحدها اشاره كرد و گفت: اين مراكز از سوي افراد فاقد صلاحيت در امور درماني و دندانپزشكي اداره مي شد كه با حكم قضايي پلمپ و از فعاليت آنها جلوگيري به عمل آمد.

وي، با اشاره به فعاليت افراد مذكور بدون مجوز رسمي و قانوني در شرايط كاملاً غير بهداشتي در كليه امور مرتبط با دندانپزشكي و دندانسازي افزود: براساس گزارش هاي مردمي و با استناد به گزارشات واحدهاي نظارت بر فعاليت هاي مراكز دندانپزشكي و درماني معاونت درمان اين دانشگاه، اين مراكز با دستور مرجع قضايي توسط اين دفتر و با همكاري نيروي انتظامي و معاونت درمان دانشگاه پلمپ، وسايل غيرمجاز توقيف و متصديان اين مراكز به مراجع قضايي معرفي شدند.

وی تصریح کرد: حفظ سلامت و امنيت عموم هموطنان جزء وظايف ذاتي دانشگاه علوم پزشكي بوده و در اين قبيل موارد با متخلفين برخورد می گردد.

سرپرست دفتر حقوقي دانشگاه، با بيان اينكه در حال حاضر پرونده مراكز مذكور در مراجع قضايي در حال بررسي است، تصريح كرد: اشخاصي كه به هر نحوي از فعاليت هاي غيرقانوني اين واحدها دچار زيان هاي مادي و جسمي شده اند، مي توانند با مراجعه به دادسراي شهرستان و يا دفتر حقوقي دانشگاه علوم پزشكي كاشان شكايت خود از اين مراكز را ثبت و اعلام كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر