کد خبر: 915217
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي:
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي گفت: پروژه هاي زيرساختي در حال اجراي شهرک صنعتي خمين با اعتبار 83 ميليارد ريال در دست اقدام است.

مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي گفت: پروژه هاي زيرساختي در حال اجراي شهرک صنعتي خمين با اعتبار 83 ميليارد ريال در دست اقدام است.

مصطفي آمره مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي در جلسه بررسي مشکلات زيرساختي شهرک هاي صنعتي خمين، اظهار کرد: يکي از ضروريات توسعه شهرک هاي صنعتي تکميل و تامين زيرساخت هاي واحد هاي صنعتي است.

وي بيان کرد: شهرستان خمين به دليل اينکه جزو مناطق کم برخوردار است، در اجراي پروژه ها و توسعه زير ساخت هاي صنعتي اين شهرستان نگاه ويژه اي شده به طوري که اقدامات انجام شده در شهرک هاي صنعتي خمين در مقايسه با سال هاي قبل، از پيشرفت قابل توجهي برخوردار است.

آمره با بيان اينکه در شهرک صنعتي خمين 83 ميليارد ريال پروژه در حال اجرا است، ادامه داد: اجراي طرح استحصال پساب و تامين آب فضاي سبز و واحدهاي صنعتي که نيازي به آب باکيفيت بهداشتي ندارند، پروژه تصفيه خانه آب، پروژه زيرسازي آسفالت و تکميل شبکه گازرساني، از پروژه هاي در حال اجرا در شهرک صنعتي خمين است.

مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي تصريح کرد: در سال جاري با توجه به کمبود اعتبارات و محدوديت منابع مالي توسعه زيرساخت ها و واگذاري ها در شهرک هاي صنعتي در شرايط خاص قرار دارد و نياز است در راستاي رفع مشکلات زيرساختي صنايع و تامين اعتبار مورد نياز، دستگاه هاي اجرايي همکاري لازم را داشته باشند.

وي افزود: واگذاري زمين در شهرک هاي صنعتي در گرو تامين زيرساخت هاي مورد نياز است و اگر زميني واگذار شود اما زيرساخت ها تامين نشود، نتيجه مطلوبي نخواهد داشت.

آمره اظهار کرد: تامين آب شهرک و نواحي صنعتي خمين با توجه به اجراي خط انتقال آب از سد کوچري نسبتا در شرايط مناسب قرار دارد و  طرح خط انتقال آب از اين محل به شهرک صنعتي سعيدي در روستاي شهابيه خمين نيز آماده و در دستور کار قرار دارد.

مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي با اشاره به قطعي برق در واحدهاي صنعتي، بيان کرد: نياز است در راستاي مشکلاتي که امکان دارد در واحدهاي توليدي و صنعتي به دليل قطعي برق به وجود آيد، قبل از اقدام به قطع، اطلاع رساني به واحدهاي صنعتي انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر