کد خبر: 916976
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
صوت جلسات اخلاق آیت الله فاطمی‌نیا:
آنچه که در ادامه آمده است مجموعه یازده شب سخنرانی ارزشمند استاد آیت الله فاطمی‌نیا (حفظه الله) در خردادماه ۱۳۹۶ با موضوع سیری در نهج البلاغه است. در این جلسات استاد به چیستی تقوا و لزوم رعایت آن توسط مومنین پرداخته‌اند.
سرویس دین و اندیشه - جوان آنلاین: آنچه که در ادامه آمده است مجموعه یازده شب سخنرانی ارزشمند استاد آیت الله فاطمی‌نیا (حفظه الله) در خردادماه ۱۳۹۶ با موضوع سیری در نهج البلاغه است. در این جلسات استاد به چیستی تقوا و لزوم رعایت آن توسط مومنین پرداخته‌اند.
 
گفتنی است آیت الله فاطمی‌نیا (مد ظله العالی) از اسایتد عالی قدر حوزه اخلاق و عرفان بوده که افتخار شاگردی و هم نشینی با بزرگانی، چون علامه طباطبایی (ره) و آیت الله بهاالدینی (ره) را در سابقه خود داشته‌اند. همچنین پدر ایشان در زمان خود از بزرگان و اکابر عرفان و اخلاق بوده‌اند.
 
جلسات سخنرانی آیت الله فاطمی‌نیا (حفظه الله) هم اکنون به صورت هفتگی در روز‌های سه شنبه در مسجد جامع ازگل در ساعت ۱۹:۱۵ با حضور عموم مردم و علاقه‌مندان به راه حق تشکیل می‌گردد.
 
جهت دانلود صوت‌های جلسات اخلاق آیت الله فاطمی‌نیا با موضوع سیری در نهج البلاغه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده نمایید:
 
عنوان لینک دانلود
شب اول دانلود
شب دوم دانلود
شب سوم دانلود
شب چهارم دانلود
شب پنجم دانلود
شب ششم دانلود
شب هفتم دانلود
شب هشتم دانلود
شب نهم دانلود
شب دهم دانلود
شب یازدهم دانلود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر